AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Jeg passerte han på gaten, litt senere hørte jeg han bak meg. Heia du sa han , så lurte han på om jeg ville bli med på en kaffe senere. ER DET PGA utseendet mitt han gjorde det da? Han var ung, pen og kjekk og ca ti år yngre enn meg. Skal sies jeg ser en del år yngre ut enn jeg er. Kan det være en test eller likte han det han så da vi passerte hverandre? Haha.. kanskje litt dumt spørsmål, men jeg bruker å få komplimenter på gaten av menn, har fått det før også. Men å bli bedt på date av en EDRU mann på åpen gate har jeg til gode, før nå da Vil gjerne ha synspunkter av dere menn. Ber dere fine damer på date dere vil bli kjent med, eller gjør dere det for morro skyld for å se om dere får napp? Nå har jeg jo kjæreste så jeg takket pent nei, men vi ble stående og snakke litt sammen Tror jeg tar denne som anonym Anonymous poster hash: 0facb...762
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Tøff han da, de aller fleste menn tør ikke gjøre det. Når det er sagt så tør vel INGEN kvinner det.. Anonymous poster hash: eac11...33c 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Tøff han da, de aller fleste menn tør ikke gjøre det. Når det er sagt så tør vel INGEN kvinner det.. Anonymous poster hash: eac11...33c tror du har rett. Jeg er kvinne og hadde aldrialdri i verden turt... Anonymous poster hash: d927f...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 TS, jeg forstår egentlig ikke spørsmålene dine. Anonymous poster hash: 961d8...d3f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 JER DET PGA utseendet mitt han gjorde det da? Han var ung, pen og kjekk og ca ti år yngre enn meg. Anonymous poster hash: 0facb...762 Ingen av delene. For det første har han lest endel om sjekking. Mange unge menn gjør det. For det andre har han enten lest eller forstått av seg selv at jo flere han spør jo større er sjansen for at han får napp. Likevel må han trolig spørre endel, for kvinner sier oftest nei, selv om de er single. Anonymous poster hash: dd927...e4b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Jeg er kvinne og har sagt ja til et par slike kaffemøter. Hvis de virker normale, hyggelige og åpne så er det da ingen risiko forbundet med en kort spontan kaffe på et offentlig sted . Til info for dem som lurer; nei det ble ikke sex eller flere kaffe heller, for de saks skyld . Anonymous poster hash: d45e4...ef3
ArneA Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Personlig syns jeg han var modig som hadde mot nok til å gjøre noe sånt. For å generalisere er de fleste nordmenn dritafulle på byn med en tanke i hodet. Hvis du er skeptisk, så trenger du jo ikke møte alene men på et offentlig sted der det er folk? Du kan sjekke facebook e.l steder evt sjekke om noen i din krets kjenner (til) han.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Dette er helt vanlig i mange land og alle på jordkloden vil ha en partner de liker å se på uten at man trenger å være overfladisk. Det var bare snakk om en kafetur og da hadde dere funnet ut om dere passer sammen el ikke, blir det samme som om når en fremmed ber deg på kafe over nettet. Det har jeg gjort 3 ganger, fyrer jeg kun viste alder om og så et bilde. De to første møtte jeg aldri igjen og nr 3 er jeg samboer med og vi har et barn sammen. Men hadde ikke hatt noe i mot å bli stoppa på gata, har opplevd det men av ikke-vestlige-menn. Anonymous poster hash: dc546...a76
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 FreakshowAnonymous poster hash: 7fca3...317
Ferny Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Hehe, jeg har opplevd det, men mer i motsatt rekkefølge. At en fyr tar kontakt pga. han tror han har møtt meg før, eller spør om veien eller sånn - og så skyter inn - btw, kunne du tenke deg å møtes igjen. Men er ikke akkurat vanlig. Skjer ikke meg så ofte i hvert fall. Men det er jo hyggelig da. Skulle gjerne hatt guts til å gjøre sånt selv.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Ingen av delene. For det første har han lest endel om sjekking. Mange unge menn gjør det. For det andre har han enten lest eller forstått av seg selv at jo flere han spør jo større er sjansen for at han får napp. Likevel må han trolig spørre endel, for kvinner sier oftest nei, selv om de er single. Anonymous poster hash: dd927...e4b Ok, da føler jeg meg ikke spesielt utvalgt Personlig syns jeg han var modig som hadde mot nok til å gjøre noe sånt. For å generalisere er de fleste nordmenn dritafulle på byn med en tanke i hodet. Hvis du er skeptisk, så trenger du jo ikke møte alene men på et offentlig sted der det er folk? Du kan sjekke facebook e.l steder evt sjekke om noen i din krets kjenner (til) han. Har kjæreste, så jeg bare lurte på om dette bare var for å sjekke markedet eller om han ble betatt av meg da vi passerte. Haha.. dumt å tro noe slikt Dette er helt vanlig i mange land og alle på jordkloden vil ha en partner de liker å se på uten at man trenger å være overfladisk. Det var bare snakk om en kafetur og da hadde dere funnet ut om dere passer sammen el ikke, blir det samme som om når en fremmed ber deg på kafe over nettet. Det har jeg gjort 3 ganger, fyrer jeg kun viste alder om og så et bilde. De to første møtte jeg aldri igjen og nr 3 er jeg samboer med og vi har et barn sammen. Men hadde ikke hatt noe i mot å bli stoppa på gata, har opplevd det men av ikke-vestlige-menn.Anonymous poster hash: dc546...a76 Blir vel ikke det samme om det er på nett, der er jo terskelen lavere for å be noen ut. Synes det er mye tøffere å be noen ut edru og på gaten Men han var jo kjekk og sikkert høy selvtillit. Ikke vet jeg Jeg sa han var tøff som turde be meg ut Har ikke opplevd det fra edru menn før, bare at de har kommet med komplimenter eller plystret. FreakshowAnonymous poster hash: 7fca3...317 Hvorfor det? Hehe, jeg har opplevd det, men mer i motsatt rekkefølge. At en fyr tar kontakt pga. han tror han har møtt meg før, eller spør om veien eller sånn - og så skyter inn - btw, kunne du tenke deg å møtes igjen. Men er ikke akkurat vanlig. Skjer ikke meg så ofte i hvert fall. Men det er jo hyggelig da. Skulle gjerne hatt guts til å gjøre sånt selv. Ja, synes det var hyggelig at han turde Hilsen TS Anonymous poster hash: 0facb...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå