Blondepiken Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Ja, hvilket personlighetstrekk finner dere menn mest attraktivt hos kvinner, om dere måtte velge ett?
tadasvein Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Selvsikker, jeg hater jenter som maser om de ser feit ut i denne buksen osv, hvis det er en gjenggående ting så er det grunnlag for meg å gjøre det slutt på.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 At hun holder kjeft. Så en puledukke er det beste? Anonymous poster hash: dcb81...83b 7
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Så en puledukke er det beste? Anonymous poster hash: dcb81...83b 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Romantikk, altså Superromantisk. Skal svare deg seriøst i kveld eller en annen dag. Må tenke litt på det. Når du sier personlighetstrekk, så vil jeg i hvert fall si at du bør fokusere på å være genuin, autentisk og ekte. DET er attraktivt, det! Og også kanskje noe sjeldent. Altså, personer som er seg selv fullt ut på godt og vondt, vet at de ikke er perfekte (og ikke prøver å skjule det) og generelt ikke tar seg selv så veldig seriøst. En annen veldig viktig ting (og overraskende sjeldent) er empati. En kvinne uten empati eller medfølelse for andre mennesker blir ikke min kjæreste. Jeg kan kanskje sprute henne ned for en natt eller straffepule henne. Kanskje. Men ikke noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Det mest attraktive synes egentlig jeg er at hun er ganske søt, glad og kanskje litt klengete. Men så er jeg neppe representativ ... Anonymous poster hash: 069a6...555 1
Gjest avocadoen Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Superromantisk. Skal svare deg seriøst i kveld eller en annen dag. Må tenke litt på det. Når du sier personlighetstrekk, så vil jeg i hvert fall si at du bør fokusere på å være genuin, autentisk og ekte. DET er attraktivt, det! Og også kanskje noe sjeldent. Altså, personer som er seg selv fullt ut på godt og vondt, vet at de ikke er perfekte (og ikke prøver å skjule det) og generelt ikke tar seg selv så veldig seriøst. En annen veldig viktig ting (og overraskende sjeldent) er empati. En kvinne uten empati eller medfølelse for andre mennesker blir ikke min kjæreste. Jeg kan kanskje sprute henne ned for en natt eller straffepule henne. Kanskje. Men ikke noe mer. Nå får jeg sikkert ikke lov å svare i denne tråden da, men jeg er helt enig! Synes også generelt godt humør er viktig(selv om jeg er hetero, men det gjelder for begge kjønn føler jeg). Er det noe jeg HATER så er det sure kjerringer/gubber. Lov å ha dårlig dag av og til, men det er så turnoff med sure mennesker. 1
Blondepiken Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2014 Det mest attraktive synes egentlig jeg er at hun er ganske søt, glad og kanskje litt klengete. Men så er jeg neppe representativ ... Anonymous poster hash: 069a6...555 Hvorfor ikke? 2
Blondepiken Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2014 Nå får jeg sikkert ikke lov å svare i denne tråden da, men jeg er helt enig! Synes også generelt godt humør er viktig(selv om jeg er hetero, men det gjelder for begge kjønn føler jeg). Er det noe jeg HATER så er det sure kjerringer/gubber. Lov å ha dårlig dag av og til, men det er så turnoff med sure mennesker. Enig
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Hvorfor ikke? Fordi jeg aldri hører noen andre si det. Men det kan jo ha andre årsaker. Anonymous poster hash: 069a6...555
Xcase33 Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Nå får jeg sikkert ikke lov å svare i denne tråden da, men jeg er helt enig! Synes også generelt godt humør er viktig(selv om jeg er hetero, men det gjelder for begge kjønn føler jeg). Er det noe jeg HATER så er det sure kjerringer/gubber. Lov å ha dårlig dag av og til, men det er så turnoff med sure mennesker. Tror du har misforstått ..humør og personlighettrekk er ganske ulike ting. Ingen er i godt humør altid. For å føle glede så må du først føle smerte. Du høres ut til å bare være et medgangstroll med lite substans. Så for min del må mest attraktive personlighet være motsetningen 3
Gjest avocadoen Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Fordi jeg aldri hører noen andre si det. Men det kan jo ha andre årsaker. Anonymous poster hash: 069a6...555 Min kjære synes bare det er kjekt at jeg er klengete, så du er i alle fall ikke alene om å like litt kosete/klengete jenter Og jeg tror de fleste vil ha jenter som er søte og blide 1
Blondepiken Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #15 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Tror du har misforstått ..humør og personlighettrekk er ganske ulike ting. Ingen er i godt humør altid. For å føle glede så må du først føle smerte. Du høres ut til å bare være et medgangstroll med lite substans. Så for min del må mest attraktive personlighet være motsetningen Noen har et temperament (personlighetstrekk) som gjør at de blir veldig lett irriterte/sure, eller at det tar lang tid før de blir blide igjen. Disse er nok mer sure enn andre personer. Så spørs litt hvordan man ser på det Enig i at humør ikke er det samme som personlighetstrekk, men det kan jo likevel ha en sammenheng? Endret 16. juli 2014 av Blondepiken
Gjest avocadoen Skrevet 16. juli 2014 #16 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Tror du har misforstått ..humør og personlighettrekk er ganske ulike ting. Ingen er i godt humør altid. For å føle glede så må du først føle smerte. Du høres ut til å bare være et medgangstroll med lite substans. Så for min del må mest attraktive personlighet være motsetningen Jeg tror du kanskje har misforstått meg jeg Jeg vet ikke om du leste innlegget mitt, men det står altså "lov å ha dårlige dager av og til". Humør kan også være personlighetstrekk. Sånn som jeg får høre hele tiden at jeg er solstråle og lyser opp dagen til folk. Altså personlighetstrekk. Og noen mennesker er sure hele tiden. Så humør kan nok være personlighetstrekk det også Dessuten tror jeg ikke medgangstroll er et ord. Noen har et temperament (personlighetstrekk) som gjør at de blir veldig lett irriterte/sure, eller at det tar lang tid før de blir blide igjen. Disse er nok mer sure enn andre personer. Så spørs litt hvordan man ser på det Enig i at humør ikke er det samme som personlighetstrekk, men det kan jo likevel ha en sammenheng? Helt enig. Endret 16. juli 2014 av avocadoen
Xcase33 Skrevet 17. juli 2014 #17 Skrevet 17. juli 2014 Jeg tror du kanskje har misforstått meg jeg Jeg vet ikke om du leste innlegget mitt, men det står altså "lov å ha dårlige dager av og til". Humør kan også være personlighetstrekk. Sånn som jeg får høre hele tiden at jeg er solstråle og lyser opp dagen til folk. Altså personlighetstrekk. Og noen mennesker er sure hele tiden. Så humør kan nok være personlighetstrekk det også Dessuten tror jeg ikke medgangstroll er et ord. Kan du ikke bare være deg selv og ikke kunstig "glad" hele tiden? Humør er ikke et personlighetstrekk i det hele tatt, gi deg. Humør er summen av de påvirkelige forholdene rundt deg, som da påvirker sinnstemningen din til enhver tid. Alle har et medgangstroll i seg ...i det ligger følgende "alle vil være med når ting går veien..." Noen er mer troll enn andre selvsagt ...det trollet spøker i personligheten din også. 5
Gjest avocadoen Skrevet 17. juli 2014 #18 Skrevet 17. juli 2014 Kan du ikke bare være deg selv og ikke kunstig "glad" hele tiden? Humør er ikke et personlighetstrekk i det hele tatt, gi deg. Humør er summen av de påvirkelige forholdene rundt deg, som da påvirker sinnstemningen din til enhver tid. Alle har et medgangstroll i seg ...i det ligger følgende "alle vil være med når ting går veien..." Noen er mer troll enn andre selvsagt ...det trollet spøker i personligheten din også. Og hva får deg til å tro at et menneske ikke kan være mye glad? Det å være glad og ikke minst det å gjøre andre glad er en del av meg. Det er min personlighet, fordi det er sånn jeg er. Selvsagt er jeg ikke alltid glad. Jeg kan være veldig lei meg jeg også, men 99% av tiden er jeg glad og lykkelig. Men kanskje du er en person som ikke er så glad og at det er en del av hvem du er? Altså en del av personligheten din? 2
Xcase33 Skrevet 17. juli 2014 #19 Skrevet 17. juli 2014 Og hva får deg til å tro at et menneske ikke kan være mye glad? Det å være glad og ikke minst det å gjøre andre glad er en del av meg. Det er min personlighet, fordi det er sånn jeg er. Selvsagt er jeg ikke alltid glad. Jeg kan være veldig lei meg jeg også, men 99% av tiden er jeg glad og lykkelig. Men kanskje du er en person som ikke er så glad og at det er en del av hvem du er? Altså en del av personligheten din? Poenget er at det som gjør deg glad er utenforstående faktorer som påvirker deg til å bli glad eller trist ..derfor må man snakke mer om hvor stor grad av stimuli du som person vil måtte trenge for å bli vippet over 0 punktet .. For all del hyggelig å høre at du kan klare å være glad mesteparten av tiden. Som regel må man oppleve hele registeret før man man når "happy" staten etter en nedtur eller en periode man har vært noe nedfor. Det høres ut til at det skal litt mer til å få meg glad enn hva er tilfellet med deg ja. hehe. Men du vet at livet handler like mye om å reise seg etter nedturene som å stå oppreist etter oppturene. Det er altfor mange variabler i spill til at du kan ta den 99% happy garantien på din egen personlighet.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #20 Skrevet 17. juli 2014 For min del er det nok humor. Gjerne litt intelligent humor. At jenta skal drive å se "hæ" osv. etter mine vitser er utrolig turn off. Anonymous poster hash: d975a...340 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå