AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Hei alle dyrevenner! Jeg tenkte at det finnes nok flere som meg her inne som ikke har mulighet til å ha egen katt nå av ulike årsaker, enten det er økonomiske eller andre grunner bak. Idag har jeg vært hos min lokale dyrebeskyttelse gruppe og kost med katter i to timer. Og for en fin opplevelse det var! Jeg fikk kost med flere katter, noen av dem er litt skeptiske til fremmede men det er ikke så rart når de er i en litt uvant situasjon (en del nye katter der og mange ukjente mennesker) gjør dem litt sjenerte og skeptiske. Men de av dem som er vant med besøk er virkelige koselige og oppsøker deg for å få litt kos. Det gjorde hele dagen min mye bedre. Så om noen savner litt kos i hverdagen eller å glede seg med dyr, så ta deg en tur innom dyrebeskyttelsen i ditt område og se når de har åpent og hvilke muligheter de har. Her i Bergen var jeg hos Dyrebeskyttelsen rett nede ved Nøstet, borte ved Jekteviken. Neste uke skal jeg til Kattens Vern i Fyllingsdalen hvor det er også muligheter for å ha litt kvalitetstid med katter som er forsømt. Anbefaler det virkelig Håper noen finner glede i dette slik jeg gjorde Anonymous poster hash: c5141...16b 12
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 En veldig god ide. Ringte du og spurte om du kunne komme først? Anonymous poster hash: efc4a...6a8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 En veldig god ide. Ringte du og spurte om du kunne komme først? Anonymous poster hash: efc4a...6a8 Hei! Nei jeg sjekket hjemmesiden deres og der stod det at man enten kunne ringe eller bare stikke innom i åpningstidene. Det er, her i Bergen i alle fall, bare å stikke innom når man kan innenfor åpningstiden deres TS Anonymous poster hash: c5141...16b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Men de holder jo til langt inni skævven, og kun for de som har bil burde sentralisert seg mer... En gen DB buss!Anonymous poster hash: 206e7...399
Kjempeliten Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Da jeg bodde i Bergen var jeg innom Dyrebeskyttelsen noen ganger og koste med pusene :D Kjempekoselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå