Gå til innhold

Forelsket i en som har kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jess, jeg har da klart å forelske meg i, eller i det minste bli vanvittig betatt av, en som allerede har kjæreste. Jeg visste ikke at han hadde kjæreste når jeg ble kjent med ham, og hadde jeg visst det hadde jeg nok stengt av følelsene og hodet før det var for sent. Men nå klarer jeg rett og slett ikke slutte å tenke på ham, og dette er første gangen jeg føler noe slik på åresvis, så jeg synes jeg har hatt max uflax.

Jeg er ikke interessert i å forsøke å ødelegge for de eller noe som helst, og han aner ikke noe om at jeg føler det slik. Så hva jeg vil med dette innlegget er jeg ikke sikker på, kanskje bare behov for å lufte tankene litt :vetikke:. Dette begynner å bli en nokså smertefull forelskelse med alt for mange uoppnåelige fantasier. Noen som er/har vært borti noe lignende? Tips?

Anonymous poster hash: e49bf...ede
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Been there, done that.. Beste er vel å prøve å komme i kontakt med andre gutter/menn, og holde deg mest mulig opptatt med andre ting. Ekstremt frustrerende situasjon, men dersom han ikke viser følelser for deg og er lykkelig i sitt forhold, må man jo bare gå videre i livet sitt.. Lykke til :)

Anonymous poster hash: e8ed2...224

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...