Gjest Reza08 Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Her er 22 grunner til at Freddie Mercury var den mest legendariske mannen på kloden. http://www.buzzfeed.com/norbertobriceno/stomp-stomp-clap-stomp-stomp-clap?bftw=main
Gjest Corto Maltese Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Det er ingen tvil at han er en legende. Men den mest legandariske mannen på kloden var han ikke.
Gjest Nikee Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Jeg hadde gitt mye (om ikke alt) for å oppleve en konsert med Freddie Mercury live, det ser bare så himla fantastisk ut på alle de dokumentarene om han, youtube videoene og filmene. Akkurat der skulle jeg ønske jeg var født flere år tidligere En legende og et talent som aldri vil bli glemt.
Gjest lurven Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Skulle også gjerne ha opplevd en konsert med han. Synd jeg var litt for ung da han var på topp
Gjest Gunfreak Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Det er ingen tvil at han er en legende. Men den mest legandariske mannen på kloden var han ikke. Nei men den mest legendariske sangeren/vokalisten i musikkhistorien er han!
Gjest lurven Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Nei men den mest legendariske sangeren/vokalisten i musikkhistorien er han! hvorfor
Gjest skravle Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Synd han ikke fikk HIV 15 år senere. Da hadde han fortsatt vært live i dag og holdt sykdommen i sjakk.
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Nei men den mest legendariske sangeren/vokalisten i musikkhistorien er han! Vel det er ingen tvil at han er en av de mest mest legandariske sangere\vokalister i musikkhistorien. Men han er ikke den mest legandariske
Rosewood Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Han var fantastisk.. Skulle så gjerne ha fått sett han live.
Gjest Gunfreak Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 Synd han ikke fikk HIV 15 år senere. Da hadde han fortsatt vært live i dag og holdt sykdommen i sjakk. Selv 10 eller til og med 5 år senere kunne vært nok, da døde rundt da de første semi effektive medisinene kom på markede, men da var han for lang allerde, han ble sikkert smittet tidlig på 80tallet når HIV var nytt, så han levde med det ca. 10 år før det tok livet av han. Man ser på bilder og videoer av han de siste 2-3 årene før han døde at han var tungt sminket og veldig tynn.
Gjest lurven Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Jeg mener også at han var en av de mest legendariske, men ikke nr 1
Gjest Blondie65 Skrevet 17. juli 2014 #14 Skrevet 17. juli 2014 Dere som mener han ikke var Nr 1 - noe dere selvsagt er helt fri til - kan dere ikke opplyse oss om hvem det er som overgår Freddie?
Gjest Sunshine23 Skrevet 17. juli 2014 #15 Skrevet 17. juli 2014 Synes MJ var den aller beste. Bedre enn FM. Å se han opptre på 80 og 90 tallet er bare helt magisk for meg. Får helt gåsehud. Michael var bare rå og hadde en unik stil som flere ofte prøver å kopiere men ingen blir bedre enn MJ For meg er han den aller beste. Men FM er så klart en legende, men ikke den aller beste i hele verden. Jeg synes MJ var hakke bedre. Smaken er som baken. Noen syns FM var den beste mens andre mener John Lennon. 1
Lillemeg25 Skrevet 17. juli 2014 #16 Skrevet 17. juli 2014 (endret) ..... Endret 17. juli 2014 av Lillemeg22
Gjest Blondie65 Skrevet 17. juli 2014 #17 Skrevet 17. juli 2014 (endret) Det er ingen tvil om at Michael Jackson også er stor ja. Men for meg som vokste opp med hitene Bicycle Race og Fat Bottom Girls kom Freddie før Michael. Endret 17. juli 2014 av Blondie65
Gjest Blue Ivy. Skrevet 17. juli 2014 #18 Skrevet 17. juli 2014 For meg er det veldig vanskelig å si hvem som er nr 1 i verden. Jeg elsker Kurt Cobain, Freddy Mercury, Amy Winehouse, Prince, Adele og Johnny Cash. Synes det er vanskelig å si hvem som jeg liker best for jeg liker de på hver sin måte liksom. De er gode på sine måter
Gjest Reza08 Skrevet 17. juli 2014 #19 Skrevet 17. juli 2014 Synes MJ var den aller beste. Bedre enn FM. Å se han opptre på 80 og 90 tallet er bare helt magisk for meg. Får helt gåsehud. Michael var bare rå og hadde en unik stil som flere ofte prøver å kopiere men ingen blir bedre enn MJ For meg er han den aller beste. Men FM er så klart en legende, men ikke den aller beste i hele verden. Jeg synes MJ var hakke bedre. Smaken er som baken. Noen syns FM var den beste mens andre mener John Lennon. Michael Jackson var også en sinnsykt god artist. Ikke hvem som helst som overgår ham. Han var en meget dyktig danser, god til å synge og kreativ. Men om vi ser på sangstemmen i seg selv, og måten man får med publikum på, mener jeg Mercury er langt bedre enn MJ. Det overgår de aller fleste. Dessuten var han en artig skrue på mange andre områder også, og i tillegg en god låtskriver.
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2014 #20 Skrevet 18. juli 2014 Jeg mener MJ var den beste. Men det virker som FM var bedre live
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå