AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Hva skjer om du tar med deg mer alkohol enn det som er kvoten? Jeg ser ikke på dette som noe verre enn "småsmugling" da jeg mener en ekstra flaske vin ikke kan sammenlignes med å ta med seg en kilo kokain i bagasjen. Men si hvis du har med deg en liter sprit for mye og blir stoppa, hva skjer da? Får du bot? Havner det på rullebladet ditt? Får du aldri dratt til USA om du har tatt med en flaske for mye en gang?Anonymous poster hash: 515dc...13b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Hva skjer om du tar med deg mer alkohol enn det som er kvoten? Jeg ser ikke på dette som noe verre enn "småsmugling" da jeg mener en ekstra flaske vin ikke kan sammenlignes med å ta med seg en kilo kokain i bagasjen. Men si hvis du har med deg en liter sprit for mye og blir stoppa, hva skjer da? Får du bot? Havner det på rullebladet ditt? Får du aldri dratt til USA om du har tatt med en flaske for mye en gang?Anonymous poster hash: 515dc...13b Et par flasker for mye, så skjer det ikke noe skumlere enn at de tar fra deg disse og gir deg en advarsel og en pekefinger. Mye for mye, men ikke storsmugling som mistenkes brukt til videresalg gir bøter.Anonymous poster hash: 5c486...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå