AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Sitter her og grubler livet ut av meg av en melding jeg fikk. Har vært litt med en fyr i ca 3 mnd. Ikke noe voldsomt seriøs, men vi har vært intime og hatt det hyggelig sammen. For noen uker siden dro han på ferie, og jeg hørte veldig lite fra han. Så plutselig en dag fikk jeg en mel om at han trengte en pause, og skrev videre at det ikke hadde noe med meg å gjøre. Svarte på mel og spurte rett ut om han hadde fått seg dame, da det har skjedd meg før, men det hadde han ikke. Er litt i villrede nå, hvorfor plutselig pause? Var med han nesten rett før han reiste på ferie, alt virket greit da. Noen med lignende erfaringer eller råd til hva jeg bør gjøre nå fremover?Anonymous poster hash: 3bc2e...25b
Gjest thesledge Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Litt rart at han vil ha pause helt uten videre. Synes du fortjener å vite grunnen i hvert fall, er jo helt forferdelig om du skal gå rundt og lure på hva du har gjort galt fremover. Ville prøvd å funnet ut hvorfor han ville ha pausen, og så eventuelt gi han litt tid derfra. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Spør ham om årsaken så får du forhåpentligvis et ærlig og konkret svar. Det hjelper desverre lite å synse om det på kg hvis du vil ha sannheten som gjelder han.
Hulderen Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Han har vurdert forholdet nå som han har fått det litt på avstand, og blitt usikker på om han ønsker å fortsette. Han er antagelig litt konfliktsky, og "pause" er enklere enn å gjøre det slutt. Du må vurdere om han er verdt å vente på. Du kan gjøre det slutt selv. Enten blir han lettet, eller så får han panikk fordi han innser at det han hadde er i ferd med å bli borte. Hvis du ikke ønsker å være en reserve/nødløsning mens han ser seg om etter andre, så bryter du. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Da har jeg funnet årsaken. Han har indeed truffet en annen som han visst liker godt. Så da er vel saken ganske klar. Andre gangen dette skjer med meg :-(Anonymous poster hash: 3bc2e...25b
Hulderen Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 (endret) Så trist å høre Han burde hatt guts til å gjøre det slutt. Godt at du fant ut hva grunnen var, så du slipper å gruble mer. Trøsteklem. Hvordan fant du det ut, forresten? Endret 17. juli 2014 av Hulderen 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Ja :-( Sendte en melding og spurte rett ut hva som var årsaken. Han var nå ærlig nok og sa det som det var, så vil ikke kalle han en "drittsekk" som enkelte menn kan være. Men kjipt er det, han fant vel ut at hun er potensielt kjærestemateriale, så han vil ikke holde på med begge to samtidig, det skal han ha creeds for ihvertfall Anonymous poster hash: 3bc2e...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå