AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Jeg føder for 5 måneder siden. Jeg veide 54 før jeg ble gravid så gikk jeg opp til 67. Etter fødsel veide jeg 60 men nå har jeg gått opp til 62. Jeg har blitt usunn. Kan ikke gå å trene på trenings senter pågrunn av jeg ammer og babyen ingen kan passe henne pågrunn av hun nekter og ta litt flaske så jeg sitter fast hjemme. Noen råd til hva jeg kan spise? Hvor ofte? Trening jeg kan gjøre hjemme? Før trengte jeg ikke å passe på hva jeg spiste og jeg trengte ikke å trene, vekten var på 54-55 hele tia, så dette er nytt for meg!! Anonymous poster hash: a1595...d26
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Ops skrive feil . Jeg fødet** Beklager hvis det er flere skrive feil jeg skrev litt fort.Anonymous poster hash: 9e3e4...728
Gjest Runforit Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Gå tilbake til å spise som du gjorde før du ble gravid. Resten vil ammingen ta seg av.
attegløyma Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Når begynner amminga å ta seg av resten?? Eg har fullamma i 6mnd, og vekta rikkar seg ikkje. Over halvparten av mine venninner har ikkje gått ned under amming. Ein vert jo så ufatteleg svolten! Junior er over 8kg, og godt nøgd med det han får. Eg trur berre vi lå vente til amminga er ferdig, og så begynne å ete som før, eller mindre, når ungane et vanleg mat og vi kan leve meir som før... Men at amming automatisk fører til vektreduksjon er i beste fall ei myte!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Når begynner amminga å ta seg av resten?? Eg har fullamma i 6mnd, og vekta rikkar seg ikkje. Over halvparten av mine venninner har ikkje gått ned under amming. Ein vert jo så ufatteleg svolten! Junior er over 8kg, og godt nøgd med det han får. Eg trur berre vi lå vente til amminga er ferdig, og så begynne å ete som før, eller mindre, når ungane et vanleg mat og vi kan leve meir som før... Men at amming automatisk fører til vektreduksjon er i beste fall ei myte! Ja jeg fullammer, jeg går opp i vekt ikke ned har så lyst til å bade og gå i stramme klær nå som det er så varmt men blir bare flau jeg...Anonymous poster hash: 9e3e4...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå