Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både jeg og kjæresten har begge lastet ned tinder, etter at vi ble sammen. Vi har vært sammen i rundt ett år nå, og han lastet det ned i høst, og jeg i vår. Vi er begge åpne om at vi har det, og det har aldri vært noe problemer med det.

For en stund siden, før jeg hadde det, nevnte han at han hadde det, men at han bare "likte" folk, og ikke snakket med de. Jeg vet ikke hvorfor han sa dette, kanskje fordi han ville at jeg skulle føle at han ikke gjorde noe gale? Uansett, det har aldri plaget meg, og det gjør det heller ikke nå.

Jeg starter aldri samtaler selv, for jeg er jo tross alt ikke ute etter noe, det er egentlig bare et tidsfordriv og noe jeg lastet ned av nysgjerrighet. Men det hender jo av og til at noen starter en samtale med meg, og jeg føler meg frekk hvis jeg ikke svarer. Spørsmålet mitt er; er det ok å snakke med folk på tinder, så lenge man har samtaler om dagligdagse ting (eks. studier, jobb, interesser osv.) og gjør det klart at man er i et forhold dersom samtalen kommer inn på sånt?

Anonymous poster hash: fbb5e...7b1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager har dere Tinder om dere er i et forhold?

Anonymous poster hash: aecf7...cd1
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere på Tinder når dere er i forhold?! Det er utrolig irriterende for oss single som bruker det! Vi er ikke interessert i å bruke tid på å gi folk som er i forhold bekreftelse...

Kom dere vekk fra appen. Dere har ingenting der å gjøre...det er en dating app. Du vet...en slik en der single folk skal møtes...

Anonymous poster hash: e94bb...df1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig ekkelt at dere som par sjekker ut andre single!! Hvis dere er sånne freaken så gå på en sex side isteden! Og hvis du ikke er smart nok til å skjønne det selv så ser nok typen din på dette som en fin mulighet til å få mer mus enn din.

Anonymous poster hash: f4254...3f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har dere møtt hverandre, og har dere likt hverandre?

Anonymous poster hash: aecf7...cd1
Gjest Chloe87
Skrevet

Lol, snakk om å være "lykkelige" sammen!

AnonymBruker
Skrevet

Både jeg og typen har tinder. Lastet ned etter vi ble sammen og denne appen kom. Vi er bare nysgjerrige.
Av og til ser vi litt sammen og ler litt av framgangsmåten til enkelte folk.
"Hei, har 21 cm". Eller "Dobbel D" (bh størrelse).

Vi er fortsatt lykkelige vi. Og er som regel ikke innpå der med mindre vi er sammen. Litt sånn tidsfordriv :fnise:
Prater ikke med folk da. Svarer aldri "Hei" og prater om hverdagslige ting.
Dette er jo slemt - "hverdagslige ting" eller ikke - man vet jo hvorfor folk er på tinder :fnise: så blir jo feil å prate uansett hvor "uskyldig" det er.

Anonymous poster hash: 62be0...82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...