AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Ja, jeg har fått meg kjæreste, og alle rundt meg virker så sure. Jeg skjønner ingenting ... Hvorfor? ... har aldri hatt kjæreste før, men alle andre har jo kjæreste så.. Vi er i midten 30-årene forresten. Anonymous poster hash: 53444...cdf
Gjest Knuse Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Hvis det er single venninner, så godt mulig de er misunnelige rett og slett. Hvis du snakker veldig, veldig mye om kjæresten din, så kan det være derfor og. At de kanskje synes det blir litt mye? Gratulerer forresten
Poppie Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Kanskje du opplever at alle andre er sure fordi du selv svever på en rosa nyforelskelsessky? Dersom de andre har vært i forhold lenge er det naturlig at de ikke svinser og hopper på samme måte som deg, så med mindre det er noe konkret de sier/gjør kan du trøste deg med at det er bare fordi du er så hoppende glad at andre virker mindre glade
Sapientia Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Gratulerer med kjæreste Du må ha noen litt dårlige venner hvis alle er så sure fordi du har fått deg en kjæreste. Får en venninne eller kamerat en kjæreste så er man jo glad på vedkommendes veine!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Nei, jeg sier jo ikke så mye om det, men jeg måtte nesten fortelle at jeg hadde fått kjæreste. Sure er det likevel ... både gamle tanter og onkler og svigerinner og venninner... Anonymous poster hash: 53444...cdf
melatonin Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Kanskje du var det store samtaleemnet før.. "Stakkars ... har ingen å dele livet med" nå har de ikke noe annet enn været å snakke om, forde livene deres er kjedelige og du nå er lykkelig. Kos deg med forelskelsen og drit i at de andre er sure, bare vær blid og glad! Gratulerer! 3
Gjest FuturePrimitive Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Vellykkede og glade mennesker med god økonomi, godt kjærlighetsliv, glade barn, sunne interesser og generelt gode liv er ofte glade på andres vegne...eller - likegyldige, og da koster det ikke så mye å leke glad og interessert. Man bryr seg ikke og da kan man si; Kult! Grattis! Men når man er bitter, har dårlig økonomi, sliter i forholdet selv (eller er ufrivillig singel/ensom) osv og man ser at andre får til noe eller er glade, da blir vi mennesker sinte, sure og skulle ønske denne personen kunne dra til helvete med sin glede og lykke. Sånn er vi mennesker skrudd sammen. Vi ER smålige, sjalu og slemme, og vi unner folk sjeldent suksess. Det er kun når vi er glade og tilfredse selv at vi tåler at andre får til noe eller er glade. Husk det! Jeg har merket det på kroppen selv, hvor utrolig sure og lite interesserte selv min egen familie har vært i min egen suksess. De burde være stolte av meg, men aldri ett ord, aldri noen spørsmål, aldri noen WOW..shit som du har fått det til sønnen min/fettern min/broren min osv. Om jeg tilfeldigvis skulle komme til å nevne noe relatert til min suksess (i arbeidslivet) så blir det bare nedrakking og dissing om hvor glad jeg er i penger osv osv. Fryktelig slitsomt, så derfor foretrekker jeg best å være alene om min suksess, eller eventuelt dele gleden med andre som er fornøyde med livet sitt og som det i hvert fall er nøytrale og kan om ikke glede seg over hva jeg har fått til - i det minste ikke er sjalu og bittre. 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Kanskje du var det store samtaleemnet før.. "Stakkars ... har ingen å dele livet med" nå har de ikke noe annet enn været å snakke om, forde livene deres er kjedelige og du nå er lykkelig. Kos deg med forelskelsen og drit i at de andre er sure, bare vær blid og glad! Gratulerer! Korrekt. Og nå når hun ikke lenger virker mer "loser" enn dem selv, så er de selv plutselig de største loserne i sitt liv. Det er klart det er bittert.
Gjest thesledge Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Misunnelige venninner, kanskje? Hadde en EKSTREMT sjalu "bestevenninne" da jeg fikk kjæreste. Vi ble sammen, og hun sa hun skulle ønske hun aldri hadde introdusert oss for hverandre. Gode venninner er glad på dine vegne og unner deg lykken
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2014 #10 Skrevet 12. august 2014 Ja, jeg har fått meg kjæreste, og alle rundt meg virker så sure. Jeg skjønner ingenting ... Hvorfor? ... har aldri hatt kjæreste før, men alle andre har jo kjæreste så.. Vi er i midten 30-årene forresten. Anonymous poster hash: 53444...cdf De er vant med å ha deg for seg selv, og nu som du har kjæreste så vil du ikke ha anledning til å stille opp for dem slik som før.
Haribo24 Skrevet 12. august 2014 #11 Skrevet 12. august 2014 Trenger ikke være pga sjalusi, men at de vet at de blir å se mindre til deg framover. Så det betyr jo at vennenene dine er glade i deg!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #12 Skrevet 12. august 2014 Hvis du aldri har vært i et seriøst forhold før så kan det hende at de har brukt deg som personlig slave, og nå har det mistet slaven, derfor er de grinete. Anonymous poster hash: e8dfc...b07
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2014 #13 Skrevet 12. august 2014 Hvis du aldri har vært i et seriøst forhold før så kan det hende at de har brukt deg som personlig slave, og nå har det mistet slaven, derfor er de grinete. Anonymous poster hash: e8dfc...b07 Ganske snedig hvordan venninner i forhold har en forventning om at det er enkelt for oss single å stille opp ja.
Gjest Snuppi Skrevet 12. august 2014 #14 Skrevet 12. august 2014 Har du TS skrevet en del innlegg her for en stund tilbake om at ingen i familien likte deg, eller unte deg noe positiv? Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være sure da du har fått deg kjæreste. Det henger liksom ikke på greip!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå