Gå til innhold

Han gikk ifra meg og jeg satt alene med restaurantregningen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en drøm i går natt om en mann jeg er veldig interessert i. Kanskje litt forelska også .. men på avstand.

Jeg tenker mye på han, så og si hver dag.

Eneste kontakten vi har hatt så langt er smil og lange blikk, og utvekslet et par ord i forbifarten... Ja, han snur seg etter meg, har jeg sett i smug, og han kan se på meg og bare smile for seg selv ... lurer på hva han tenker ... på meg håper jeg.

Vel, så drømte jeg en drøm om han. Det var en fin drøm der vi plutselig satt på en restaurant ved et bord, og jeg så at glassene var så skitne og tallerknene.
Jeg husker jeg sa dette til mannen med stor M, og jeg ville si ifra til kelneren.

Iallfall endte det med at mannen med stor M ble irritert og gikk ifra meg, og jeg satt alene igjen med regningen for det vi hadde spist og drukket.

Husker ikke helt hva som skjedde etter det, men jeg stakk fra regningen og lette etter mannen med stor M.

Noen som kan tolke dette?

Anonymous poster hash: 7587e...68e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke tolkning av drøm noe jeg kan, men du kan søke på drømmesymboler på nettet så kanskje du finner ut noe?

Hva slags følelse hadde du under drømmen og når du våknet?

Hva tror du at skitne talerkner og glass symboliserer?

Du skriver at du ville si i fra til kelneren om dette. Gjorde du det i drømmen og hva følte du evnt?

Det kan være at det du ville si i fra til kelneren kanskje symboliserer at du vil si fra til denne mannen at du liker han?

Du ble sittende alene etterpå. Kan det være at du er redd for avslag fra denne mannen?

Dette er bare tanker som falt meg inn. Betyr kanskje ikke noe i det hele tatt :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du si fra til kelneren? Dere hadde spist og drukket, så da var det vel dere selv som hadde skitnet til tallerknene og glassene?

Anonymous poster hash: 22a06...bf0
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du si fra til kelneren? Dere hadde spist og drukket, så da var det vel dere selv som hadde skitnet til tallerknene og glassene?

Anonymous poster hash: 22a06...bf0

Nei, jeg aner egentlig ikke om vi hadde spist eller drukket, men jeg husker at glassene var støvete og skitne ...

Jeg ville si ifra til kelneren at glassene ikke var rene, og da ble "mannen min" irritert og gikk ...

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke tolkning av drøm noe jeg kan, men du kan søke på drømmesymboler på nettet så kanskje du finner ut noe?

Hva slags følelse hadde du under drømmen og når du våknet?

Hva tror du at skitne talerkner og glass symboliserer?

Du skriver at du ville si i fra til kelneren om dette. Gjorde du det i drømmen og hva følte du evnt?

Det kan være at det du ville si i fra til kelneren kanskje symboliserer at du vil si fra til denne mannen at du liker han?

Du ble sittende alene etterpå. Kan det være at du er redd for avslag fra denne mannen?

Dette er bare tanker som falt meg inn. Betyr kanskje ikke noe i det hele tatt :)

Under drømmen følte jeg at det var ekkelt å si ifra at glassene var skitne, og jeg følte at "mannen min" ble irritert pga dette.

Så bare gikk han og jeg satt igjen alene med regningen. Jeg hadde ikke så mye penger, så jeg tror jeg stakk fra regningen og jeg ønsket å finne han og lette overalt.

Uff ja ... kanskje jeg har en fortid som jeg er redd for å fortelle til mannen, og jeg er kanskje redd for at jeg ikke er god nok?

AnonymBruker
Skrevet

Det var bare en drøm, betyr vel ikke noe spesielt?

Anonymous poster hash: adb5c...61b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var bare en drøm, betyr vel ikke noe spesielt?

Anonymous poster hash: adb5c...61b

Håper ikke det ... er vel bare kroppen min som bearbeider følelser..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at de skitne glassene og tallerkenene representerer fortiden din. En skitten bagasje du har med deg som du er redd for at Mannen ikke vil akseptere. At du stakk av tyder på at du er villig til å ofre alt for denne Mannen, men du må ta et oppgjør med fortiden din og ikke bare stikke av fra regningen. Om du gjør alt for å få han uten å rydde opp i din egen fortid, vil du bare ende opp med en gjeld og det å alltid være på flukt fra et oppgjør du ikke har tatt.

Anonymous poster hash: e8025...9ce
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at de skitne glassene og tallerkenene representerer fortiden din. En skitten bagasje du har med deg som du er redd for at Mannen ikke vil akseptere. At du stakk av tyder på at du er villig til å ofre alt for denne Mannen, men du må ta et oppgjør med fortiden din og ikke bare stikke av fra regningen. Om du gjør alt for å få han uten å rydde opp i din egen fortid, vil du bare ende opp med en gjeld og det å alltid være på flukt fra et oppgjør du ikke har tatt.

Anonymous poster hash: e8025...9ce

Nå har jeg ingen gjeld, men jeg har gjort dumme ting i fortiden da jeg var ung ... det er vel det jeg gruer meg til å fortelle om. Og det er jo bedre å høre det fra meg enn fra andre.

Er så redd han vil gå og ikke se på meg som bra nok ...

AnonymBruker
Skrevet

Tipper han egentlig ikke er bra for deg.

Anonymous poster hash: 2937b...92c

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det var en drøm.

Du kan velge om du vil la en drøm bestemme hva du skal gjøre...eller om du skal forholde deg til det som befinner seg i det livet du lever i våken tilstand.

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Hahahaha episk drøm. Drømmer er så moro. Skal vi se. Drømmen er en oppsamling av inntrykkene du tar til deg i løpet av en dag/dager. De kommer i tilfeldig rekkefølge, så det er ikke alltid så lett å vite hvorfor du drømte det du drømte.

Skal jeg tippe dreier drømmen seg om avvisning og frykten for avvisning.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror den betyr at nå har du blitt spandert på i så mange år at nå må du pinadø betale selv.

Anonymous poster hash: 3f44c...f32

Skrevet

Om det er noe/noen jeg tenker mye på og ting jeg sliter med så drømmer jeg ofte om det om natten også. Tror det bare er det at du tenker på han mens du sover og drar han med inn i drømmene dine. Betyr ikke nødvendigvis at det er noen sak.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømte at jeg drepte søsteren min. Igjen og igjen og igjen. HMMM. Jeg burde kanskje blitt innelåst for å ha så horrible drømmer.

Nei, ærlig talt. Jeg trodde dette var en faktisk problemstilling. Dette burde ikke være i dette underforumet, men heller noe som går mot det alternative.

Anonymous poster hash: 8b4f1...559
AnonymBruker
Skrevet

Å drømme at du eller noe er skittent, representerer dine bekymringer og følelser mot sex. Drømmen stammer fra lav selvfølelse og følelsen av å være uverdig. Du trenger å rense ditt sinn, hjerte og kropp.

Klippet ut fra nett.

Men tenk på den du! :)

Anonymous poster hash: f44d6...a56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...