AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Hei:) Jeg skal tattovere øyenbrynene mine i morgen (tors). Har noen spm til andre som har gjort det: - Kan jeg komme med full sminke? Vil jo egentlig at hun som skal tattovere kan se hvordan jeg tegner brynene til vanlig.. - Hvordan ser jeg ut dagene etterpå? Kan jeg f.eks gå på en fest på lør uten å se rød/skallet ut? - Hvor lenge etter er brynene ferdig "healed"? Jeg skal selvsagt gå for et naturlig resultat og ikke små tynne streker. Har hår på brynene, men de er noe ujevne og lyse :/ Anonymous poster hash: 0fb48...a33
neon_sun Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 1. Jada, du kan fint komme med full sminke, denne blir bare fjernet før behandlingen starter. 2. Jeg ble iallefall ganske rød etterpå, noe hoven også (men ikke ekstremt), du må nok regne med en dag før det har roet seg helt. 3. Tror det gikk ca 14 dager før mine var helt grodde. Måtte i mellomtiden smøre daglig med en salve som gjorde brynene mine noe glinsete. Lykke til og håper du blir fornøyd
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 1. Jada, du kan fint komme med full sminke, denne blir bare fjernet før behandlingen starter. 2. Jeg ble iallefall ganske rød etterpå, noe hoven også (men ikke ekstremt), du må nok regne med en dag før det har roet seg helt. 3. Tror det gikk ca 14 dager før mine var helt grodde. Måtte i mellomtiden smøre daglig med en salve som gjorde brynene mine noe glinsete. Lykke til og håper du blir fornøyd Tusen takk for svar Da er det vel ingen krise å dra på fest til helgen regner jeg med. - TS Anonymous poster hash: 0fb48...a33
neon_sun Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Neida, ikke så lenge du ikke sminker over brynene Tusen takk for svar Da er det vel ingen krise å dra på fest til helgen regner jeg med. - TSAnonymous poster hash: 0fb48...a33
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Hvordan gikk det ts? Ble du fornøyd? lurer jeg på også!! Ble du fornøyd? Var det vondt? Hvordan ser det ut rett etterpå? Får man noen slags skorpe..? Jeg er nemlig på nippet til å bestille time selv så er ganske nysgjerrig på hvordan dette foregår;) Anonymous poster hash: a395e...545
neon_sun Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Jeg kan forklare litt fra mine erfaringer, selv om jeg ikke er ts. Vi begynte med å finne passende form og farge, dette tok endel tid. Selve tatoveringen tok ca 45 min. Jeg fikk ingen bedøvelse, men vet at enkelte steder får man bedøvelseskrem. Jeg synes det gjorde overraskende vondt (litt mindre enn vanlige tatoveringer til sammenligning), men det var ikke vondere enn at jeg holdt ut. I etterkant var det rødt og litt hovent til neste morgen. Jeg smurte den med salve morgen og kveld. Man får skorpe som etterhvert faller av. Da min skorpe etter 1 bedling falt av, var det lite pigmenter på huden. Etter andre omgang ( tror jeg hadde den 2/3 uker etter, husker ikke helt) satt fargen fint. Jeg hadde kun to behandlinger, litt forskjellig hva som praktiseres, noen har tre. Jeg er veldig fornøyd, men etter ca et år kunne jeg trengt et påfyll, noe jeg ikke har gjort (enda), men for meg som ikke har noe som helst bryn har dette nesten forandret selvtilliten min. Håper det gå litt svar iallefall
Kontormus Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Hva koster slikt (førsteklasses utført)? Etter hva jeg kunne se skulle hun derre Vår (eller hva hun het) ha 6400, og har laaaaange ventelister.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 Hva koster slikt (førsteklasses utført)? Etter hva jeg kunne se skulle hun derre Vår (eller hva hun het) ha 6400, og har laaaaange ventelister. Hehe Vår - Sol heter hun (Solvår) Anonymous poster hash: a395e...545
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #10 Skrevet 19. juli 2014 Jeg kan forklare litt fra mine erfaringer, selv om jeg ikke er ts. Vi begynte med å finne passende form og farge, dette tok endel tid. Selve tatoveringen tok ca 45 min. Jeg fikk ingen bedøvelse, men vet at enkelte steder får man bedøvelseskrem. Jeg synes det gjorde overraskende vondt (litt mindre enn vanlige tatoveringer til sammenligning), men det var ikke vondere enn at jeg holdt ut. I etterkant var det rødt og litt hovent til neste morgen. Jeg smurte den med salve morgen og kveld. Man får skorpe som etterhvert faller av. Da min skorpe etter 1 bedling falt av, var det lite pigmenter på huden. Etter andre omgang ( tror jeg hadde den 2/3 uker etter, husker ikke helt) satt fargen fint. Jeg hadde kun to behandlinger, litt forskjellig hva som praktiseres, noen har tre. Jeg er veldig fornøyd, men etter ca et år kunne jeg trengt et påfyll, noe jeg ikke har gjort (enda), men for meg som ikke har noe som helst bryn har dette nesten forandret selvtilliten min. Håper det gå litt svar iallefall Takk for svar! Men- kan man bruke sminke i den tiden det er hovent eller man har skorpe, eller skal det være sterilt? Tenker hvis man føler man får for lite farge første gang, f,eks? Anonymous poster hash: a395e...545
Kontormus Skrevet 19. juli 2014 #11 Skrevet 19. juli 2014 Hehe Vår - Sol heter hun (Solvår) Anonymous poster hash: a395e...545 Ja, hadde en følelse av at det hadde noe med årstid å gjøre. Men da ble det jo nesten...riktig.
neon_sun Skrevet 19. juli 2014 #12 Skrevet 19. juli 2014 jeg sminket meg vanlig, men selvsagt ikke på tatoveringene eller for tett til den. Betalte rundt 4500. Tok kontakt med Solvår på mail og fikk anbefalt en hun hadde opplært, siden jeg bor i bergen. Takk for svar! Men- kan man bruke sminke i den tiden det er hovent eller man har skorpe, eller skal det være sterilt? Tenker hvis man føler man får for lite farge første gang, f,eks?Anonymous poster hash: a395e...545
Kontormus Skrevet 19. juli 2014 #13 Skrevet 19. juli 2014 Hva jeg så nylig på siden til denne Solvår var at hun skulle ha 6400 for sånn strå-for-strå-teknik, og denne prisen inneholdt etterfylling eller noe. Syns det var stivt ja...
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #14 Skrevet 20. juli 2014 Hva jeg så nylig på siden til denne Solvår var at hun skulle ha 6400 for sånn strå-for-strå-teknik, og denne prisen inneholdt etterfylling eller noe. Syns det var stivt ja... ja, stiver priser hun har. Men kan vel tillate seg det da, når hun liksom er Norges beste.... vil gjerne ha tips om andre.... Anonymous poster hash: a395e...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå