Gå til innhold

Kvinner som blir sinte på alle menn, når de selv velger idiolter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte innlegg her på kvinneguiden om kvinner som er så irriterte fordi mannen deres er en idiot. Andre trekker det så langt som at alle menn er idioter. Noen sier de aldri vil være i lag med en mann igjen fordi de bare ender opp med slike.

Faktum er det at de velger idioter. Kanskje noen attraktive, som har et hav å velge mellom. Mens da de kanskje 85% som er helt ok mennesker, ikke helgener, men likevel ikke utro jævler og annen stygghet, skal bli dratt under samme kam. For stort sett alle er egentlig greie folk, men når man velger idioten med et nytt kvinnfolk i månen så blir det selvsagt ille.

Hva tenker dere om dette?

Anonymous poster hash: fb8d2...f09
Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg gidder ikke bry meg om kvinner syter og klager på menn. Fordi de er sammen med en drittsekk.

Men nå er vel menn like gode og klage på kvinner som det kvinner er og klage på menn.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke alle menn (og kvinner) idioter fra tid til annen? :)

Skrevet

Menn er akkurat like rævva som damer på det der... Det er en måte å beskytte egoet sitt på, så de fantaserer opp en verden hvor de ikke har valgt noe galt, fordi problemet selvfølgelig mye heller ligger hos alle andre.

• Liker 3
Skrevet

Kvinner går ikke aktivt etter idioter. Menn som ikke har draget liker å tro det. Om en mann viser seg å være dust i ettertid, betyr ikke at kvinnen har bevisst valgt en mann som er dust.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Er vel en smule vanskelig å finne ut om en mann er idiot eller drittsekk i begynnelsen av et forhold. Mannen kan fint late som han er noe annet. "Han er jo tross alt så kjekk og han er jo snill mot meg!" tenker kvinnen. Det er ikke før senere i forholdet at hans idiotiske sider kommer frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...