Gå til innhold

Off, tynn men stoooor rumpe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er generelt tynn i kroppen med unntak av rundt rumpa, alt fettet legger seg rundt den og spesielt litt på utsiden slik at rompa blir litt bred. Dette tærer på selvbilde, jeg vil jo ikke se ut som en eneste stor vandrende rumpe.

Jeg har prøvd slanking, men den forsvinner bare dersom jeg sulter meg og blir undervektig. Det er jo ikke bra det heller. Orker ikke mer av det, er det noen som har råd å komme med?

Noen ganger føles det så utrolig urettferdig ettersom jeg er flinkt til å trene og spise sunnt, og derfor burde ha en propsjonert kropp som også ser veltrent ut.

Anonymous poster hash: aa1eb...5f5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tren styrke på hele kroppen, så skal du se at rumpa passer mer til kroppen din.

Anonymous poster hash: 7039e...ffc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du har kroppen til Kim Karsdashian. Hvorfor klager du?

Anonymous poster hash: c43f5...2b9
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du har kroppen til Kim Karsdashian. Hvorfor klager du?

Anonymous poster hash: c43f5...2b9

Nå er vel ikke Kim Kardashian direkte _tynn_ ellers da

Anonymous poster hash: 98171...180

Skrevet

Punktforbrenning går ikke ann, så eneste måten å kvitte deg med fett på rumpa er å gå ned i vekt. Du kan som foreslått ovenfor stramme opp ved å trene styrke. Hos majoriteten av kvinner legger fettet seg på rumpa først samtidig som det er den siste plassen fett forsvinner ved slanking, så det er ikke noe ukjent fenomen at rumpa er den plassen man holder en del ekstra fett.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Om du starter å trene styrke så tror jeg nok du vil føle deg mye bedre. Ingenting er mer sexy enn en veltrent kropp med stor sprettrumpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...