auau Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Hei! Jeg har en stund når snakket relativt hverdag på en gutt som jeg ble kjent med på nettdating! Vi har både kontakt via sms og snap! Det var både han som tok kontakt med meg, ig ville snakke mer med meg via sms og snap. Og vi har snakka på og møtes også, dette var også han først ute med. Det jeg lurer på da, er det teit / dumt av meg og si at jeg har blitt veldig nysgjerrig på han? Og at jeg har lyst på og bli enda mer kjent med han? Og hvordan skal jeg gjøre det ? Endret 16. juli 2014 av auau
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 "Vi burde treffe hverandre en dag!"Anonymous poster hash: e23d3...972 2
Gutt251989 Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Har prøvd ut nettdating selv, bare å gå rett på sak! Di jeg har spurt og di som har spurt meg har jeg alle truffet bare å kjøre på
Gjest lnx Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 "Vi burde treffe hverandre en dag!"Anonymous poster hash: e23d3...972 Man burde også legger til et forslag til når, slik at man faktisk møtes. Slike "La oss ta en kaffe en dag!" leder aldri til noe hvis begge er passive.
Gjest Leo Nardo Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Det jeg lurer på da, er det teit / dumt av meg og si at jeg har blitt veldig nysgjerrig på han? Og at jeg har lyst på og bli enda mer kjent med han? Og hvordan skal jeg gjøre det? Synes du det er teit eller dumt at du har blitt veldig nysgjerrig på han? Og at du har lyst å bli bedre kjent med han? Hvorfor? Hvorfor ikke? Det er jeg nysgjerrig på. PS: Fortell først hvordan du kunne tenke deg å spørre han om du skulle komme på noe selv. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Hei! Jeg har en stund når snakket relativt hverdag på en gutt som jeg ble kjent med på nettdating! Vi har både kontakt via sms og snap! Det var både han som tok kontakt med meg, ig ville snakke mer med meg via sms og snap. Og vi har snakka på og møtes også, dette var også han først ute med. Det jeg lurer på da, er det teit / dumt av meg og si at jeg har blitt veldig nysgjerrig på han? Og at jeg har lyst på og bli enda mer kjent med han? Og hvordan skal jeg gjøre det ? Hvor lenge siden var det han snakket om å treffes? Før eller etter at dere begynte med snap og sms? Og har han være like aktiv i det siste på disse mediene? For noen ganger kan man si ganske tidlig at man burde treffes og så når man blir bedre kjent så faller interessen og derfor blir det ikke noe mer snakk om det. Øker interessen kommer som regel tema opp igjen. Anonymous poster hash: 023b4...1ef
auau Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2014 Hei igjen! Jeg tok motet til meg og sa hva jeg mente! (At han var en hyggelig fyr og at jeg likte å snakke med han og at jeg ville gjerne bli bedre kjent med han da) Derfor jeg lurte om det var teit eller dumt var jo om det kanskje var for tidlig og si sånn ! Mwn , jeg fikk i svar at det kommer med tiden og at det er alltid hyggelig og bli kjent ja, til og med smiletegn ! Men ja, jeg er jo veldig "iverig" nesten for "iverig" på å snakke med han ! Og jeg hater det! Har noen noen bra tips til hvordan p holde litt tilbake ? Eller hva tenker dere jeg burde gjøre framover med en sånn tilbake melding ? TS
auau Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2014 Synes du det er teit eller dumt at du har blitt veldig nysgjerrig på han? Og at du har lyst å bli bedre kjent med han? Hvorfor? Hvorfor ikke? Det er jeg nysgjerrig på. PS: Fortell først hvordan du kunne tenke deg å spørre han om du skulle komme på noe selv. Nei, synes ikke det er dumt eller teit selv! Men kan hende han tenker det siden vi ikke har snakka sammen så lenge på en måte ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå