Gå til innhold

Spørsmål til menn: Har du vært redd for vennskapet med en kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser enkelte tråder her på KG om kvinner som ikke vil risikere vennskapet ved å ha sex med gutten eller bli sammen med han?

Har du som mann noensinnte tenkt det samme?

Må si at tanken aldri har slått meg, har aldri hatt noen jentevenner jeg var redd for å miste.

Har du noensinne sett på en pen jente som din søster? Her må jeg også svare nei.

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. En totalt fremmed tanke for meg og.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men det er bare en dum unnskyldning vi bruker.

Anonymous poster hash: 8a110...40e
  • Liker 2
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Først av alt, når en jente sier dette, sier hun egentlig: "Jeg har ikke lyst til å ligge med deg fordi jeg føler null tiltrekning for deg. Punktum."

Det med å risikere vennskap er stort sett pisspreik.

Selv har jeg plassert meget pene jenter jeg kunne tenke meg å ligge med i min vennesone av den grunn at jeg ikke har hatt lyst å såre de eller gi de forventninger jeg ikke kan innfri.

:)

• Liker 5
Skrevet (endret)

Leo Nardo skrev:

Først av alt, når en jente sier dette, sier hun egentlig: "Jeg har ikke lyst til å ligge med deg fordi jeg føler null tiltrekning for deg. Punktum."

Unnskyldning til hvem? Har aldri fått høre det i virkeligheten, bare sett kvinner skrive det her på KG.

Endret av Summers
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Unnskyldning til hvem? Har aldri fått høre det i virkeligheten, bare sett kvinner skrive det her på KG.

Til mannen hun sier det til, vel?

Det er i hvert fall et kjent begrep i min omgangskrets, skjønt det sikkert er ti år siden jeg sist hørte noe lignende fra en pike.

AnonymBruker
Skrevet

Det med å risikere vennskap er stort sett pisspreik.

Det kommer veldig an på konteksten da. Dersom det er en fyr som damen holder på å bli kjent med så har du nok riktig, men det er litt annerledes dersom hun har kjent fyren lenge. Å ha sex åpner gjerne for at en av partene får følelser og det kan sette vennskapet i fare. Jeg forstår godt at mange damer ikke vil risikere å miste en fyr de er glad i med å ta sjangsen på å ha sex med han.

Har som mann aldri hatt den tanken, men så har jeg heller aldri hatt noe sterkt ønske om å ha sex med mine venninner. Det er en grunn til at de blir venninner og det er fordi jeg ikke føler noe tiltrekning mot dem.

Anonymous poster hash: 9b80e...a8d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort dette. Jeg vet hun liker meg veldig godt, men jeg vil heller beholde det som et vennskap, fordi jeg setter stor pris på å ha henne i omgangskretsen. Hun er smart, morsom, kul, omtenksom og ganske attraktiv, og jeg kunne fint hatt sex med henne (vi har klint i fylla). Likevel har jeg holdt igjen, fordi jeg ikke har lyst å lage en situasjon der jeg skuffer eller sårer henne.

Anonymous poster hash: 5938a...7a0
AnonymBruker
Skrevet

Selv etter 10+ års mer enn vennskap? Kjøper ikke den. Og det er heller ikke noe bare dere kvinner bruker. Har noen gode venninner jeg har kjent veldig lenge og jeg kunne ikke finne på å ligge med dem selv om de for så vidt er veldig attraktive.

Det handler om å ikke drite i eget reir.

Anonymous poster hash: eb2bc...578

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men ok da, kan jeg snu litt på spørsmålet?

OM du har sex med en, kan du være venn med henne etterpå?

Anonymous poster hash: 217be...f25
AnonymBruker
Skrevet

Riskikere vennskap? Hvilket vennskap?

Eneste grunnen til at gutter er med jenter er fordi de ser for seg en mulighet til å ha sex med dem.

Anonymous poster hash: 6f8d8...aff

AnonymBruker
Skrevet

Men ok da, kan jeg snu litt på spørsmålet?

OM du har sex med en, kan du være venn med henne etterpå?

Anonymous poster hash: 217be...f25

Selvfølgelig. Har du ikke hørt om pulevenner?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort dette. Jeg vet hun liker meg veldig godt, men jeg vil heller beholde det som et vennskap, fordi jeg setter stor pris på å ha henne i omgangskretsen. Hun er smart, morsom, kul, omtenksom og ganske attraktiv, og jeg kunne fint hatt sex med henne (vi har klint i fylla). Likevel har jeg holdt igjen, fordi jeg ikke har lyst å lage en situasjon der jeg skuffer eller sårer henne.

Anonymous poster hash: 5938a...7a0

Hvis du liker denne damen såpass godt, hvorfor i huleste kan du da ikke da bli sammen med henne?

Anonymous poster hash: e5012...28d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er faktisk enig med Leo Nardo at dette ofte er en unnskyldning.

Et vennskap med en gutt som egentlig er interessert i deg er ikke et reellt og godt vennskap. Det er ubalanse og det merkes for de fleste. Dersom man er ung tenker man kanskje ikke over slikt, kanskje man er typen som har mange overfladiske vennskap eller at man rett og slett ikke vil ha en venn så mye som en man kan dumpe problemene sine på og syte til uten noe kritisk tilbakemelding..

Enten er jeg interessert i en mann eller ikke. Hvis jeg er interessert og han ikke er interessert i meg vil jeg ikke underholde noe vennskap. Det er aldri slik at jeg har lyst til å ha sex med en mann men unngår det pga. "et godt vennskap". Jeg vil også miste tiltrekningen til en mann som ikke har baller til å reagere på evt. tiltrekning og subber rundt deg som en valp under dekke av "vennskap".

Endret av Marie90
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du liker denne damen såpass godt, hvorfor i huleste kan du da ikke da bli sammen med henne?

Anonymous poster hash: e5012...28d

Hvorfor blir ikke jenter sammen med guttevennene de påstår de er så glad i?

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Dette er minst tredje gangen du er enig med meg nå på kort tid. Kanskje vi burde få felles konto?

AnonymBruker
Skrevet

Et vennskap med en gutt som egentlig er interessert i deg er ikke et reellt og godt vennskap. Det er ubalanse og det merkes for de fleste. Dersom man er ung tenker man kanskje ikke over slikt, kanskje man er typen som har mange overfladiske vennskap eller at man rett og slett ikke vil ha en venn så mye som en man kan dumpe problemene sine på og syte til uten noe kritisk tilbakemelding..

Enten er jeg interessert i en mann eller ikke. Hvis jeg er interessert og han ikke er interessert i meg vil jeg ikke underholde noe vennskap. Det er aldri slik at jeg har lyst til å ha sex med en mann men unngår det pga. "et godt vennskap". Jeg vil også miste tiltrekningen til en mann som ikke har baller til å reagere på evt. tiltrekning og subber rundt deg som en valp under dekke av "vennskap".

Du er bra innbilsk og tror at alle menn er så interessert i deg at de vil bli sammen med deg. Newsflash: Det går an å ha et vennskap med en kvinne uten at jeg er interessert i henne. "subber rundt deg som en valp"? Nei, den arrogansen ville jeg vel strengt tatt kjørt opp et sted sola sjelden skinner.

• Liker 1
Skrevet

Du er bra innbilsk og tror at alle menn er så interessert i deg at de vil bli sammen med deg. Newsflash: Det går an å ha et vennskap med en kvinne uten at jeg er interessert i henne. "subber rundt deg som en valp"? Nei, den arrogansen ville jeg vel strengt tatt kjørt opp et sted sola sjelden skinner.

Og hvor har jeg sagt at alle gutter som tar initiativ til vennskap er ute etter noe mer?

Hva med at du faktisk leser det du svarer på. Jeg har tatt utgangspunkt i en situasjon der gutten er interessert i noe mer. Jeg sier ikke at det ER situasjonen hver gang.

Herregud. Noen vil bare syte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor har jeg sagt at alle gutter som tar initiativ til vennskap er ute etter noe mer?

Hva med at du faktisk leser det du svarer på. Jeg har tatt utgangspunkt i en situasjon der gutten er interessert i noe mer. Jeg sier ikke at det ER situasjonen hver gang.

Herregud. Noen vil bare syte.

Ja, så enten tenner kvinner på vedkommende eller ikke? Det er bra du bekrefter at du er så enspora, men det gjør vel det meste annet du har skrevet her inne også.

Skrevet

Ja, så enten tenner kvinner på vedkommende eller ikke? Det er bra du bekrefter at du er så enspora, men det gjør vel det meste annet du har skrevet her inne også.

Du tok feil og plumpet ut med noe dritt uten å ha lest det jeg skrev. Innrom det i det minste, i stedet for å ro deg vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...