AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har blitt invitert i en konfirmasjon nå i september. Jeg vet at også exen min kommer til å være der, og har i august ikke sett han på et år! har snakket med han, og sist var desember i fjord. Jeg har absolutt ikke kommet over han, har prøvd alt, men han er alikevel i tankene mine. Hvordan skal jeg oppføre meg? Jeg vet vi kommer til å snakke sammen når vi først ser hvernadre, hva skal jeg si? Min veninne mener jeg bør leke litt overlegen, men hyggelig. Hvis det passer seg slik, fortelle om alt bra som har skjedd det siste året, at jeg, som er under 20 år, har klart å kjøpe meg min egen leilighet nesten midt i hovedstaden, bor alene og har fast jobb. Men samtidig ser jeg på dette som en anledning til å ...kanskje få mer kontakt med han igjen.. jeg slettet han fra alle sosiale medier etter bruddet, siden jeg ikke orket å vite noe om han eller hva han driver med, noe jeg jo angrer litt på. Så hva bør jeg gjøre? Jeg tenkte å kjøpe meg en clssy, litt elegant, kjole. Har aldri tenkt så mye på hvordan jeg skal kle meg, men føler jeg vil skape et nytt "førsteinntrykk". Tusen takk for tilbakemeldinger, hint og råd! Anonymous poster hash: 8abe2...93a
Gjest Iben Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Sørg for å se bra ut, det er det viktigste. Hva du har fått til av utdannelse, jobb og bolig bryr ham sannsynligvis midt i fiseringen, da sosial status ikke er noe som menn pleier å bry seg om når det kommer til kvinner. Dernest sørg for å være genuint hyggelig, sånn at du ikke fremstår som bitter og vondbroten, eller som at du har noe å bevise. Ikke skryt av egne bragder, spør heller hva han har bedrevet tiden med. Folk liker å snakke om seg selv, og du fremstår som chillet dersom du lar ham.
cerruti Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Ja, vær blid og naturlig - ikke overlegen. Og vær forberedt på at han kan ha med seg noen, ev er i et nytt forhold.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Sørg for å se bra ut, det er det viktigste. Hva du har fått til av utdannelse, jobb og bolig bryr ham sannsynligvis midt i fiseringen, da sosial status ikke er noe som menn pleier å bry seg om når det kommer til kvinner. Dernest sørg for å være genuint hyggelig, sånn at du ikke fremstår som bitter og vondbroten, eller som at du har noe å bevise. Ikke skryt av egne bragder, spør heller hva han har bedrevet tiden med. Folk liker å snakke om seg selv, og du fremstår som chillet dersom du lar ham. Ja, er det jeg også tenkte. Veninnen min ser helst at jeg overser han helt, grunnet måten han gjorde det slutt på, men jeg har aldri klart å være sur på han. Takk for svar Anonymous poster hash: 8abe2...93a
Gjest Iben Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Ja, er det jeg også tenkte. Veninnen min ser helst at jeg overser han helt, grunnet måten han gjorde det slutt på, men jeg har aldri klart å være sur på han. Takk for svar Anonymous poster hash: 8abe2...93a Hvis du har lyst å imponere, er det ikke å anbefale at du overser ham. Da viser du bare at du ikke har kommet deg videre. Behandle ham heller som en god venn, og kun en god venn. Lite sier "jeg er over deg" bedre enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå