Gå til innhold

Ville dere fortalt (enda) ei ny hvordan han er?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg at du har et mannlig familiemedlem som er notorisk utro. Og da mener jeg notorisk. Jeg snakker om en mann som har damer i fleng, mange på en gang (det meste jeg har visst om er 5 på en gang, over lengre tid) som alle tror de er den eneste kjæresten. Han prøver såklart å skjule det, med mer eller mindre hell. Mannen er nå rundet 50, så tviler på at han plutselig blir trofast.

Ofte så presenterer han nye kjærester for familien. Hver gang er han like sjarmerende mot hun nye, mens hun blir lurt trill rundt og alle i familien vet det det jo!

Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Fortalt? Han kommer jo sannsynligvis til å bli dritforbanna. Det er jo heller ikke sikkert hun nye vil tro det. Jeg føler jo også en viss lojalitet overfor han (teit nok), men føler også veldig på at hun blir lurt trill rundt. Hun også.

Anonymous poster hash: dab3a...406

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du kan ikke vite at han er slik denne gangen selvom han har vært slik før...

Anonymous poster hash: e6e50...421

Skrevet

Disse kvinnene har ansvar for seg selv. Dersom du skal løpe rundt og advare dem, vil de heller aldri lære. Så la dem få den lærdommen.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ditt problem, så hold munn.

Anonymous poster hash: 421d0...9be

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke din sak.

Anonymous poster hash: 33aec...017
AnonymBruker
Skrevet

Trolltråd!

Anonymous poster hash: e76d9...b02

Gjest Lille-pus
Skrevet

Om han ikke er mentalt tilbakestående (for å bruke det ordet) så nepper du nebbet overfor disse damene.

Men, det du helt utmerket kan gjøre er å fortelle ham at du er lei av å stadig forholde deg til hans nye og parallelle, kortsiktige kvinneaffærer.

- så du vil hilse på den han blir værende ved lenger enn han har nåværende boxer på.

Punktum.

Gjest New_Girl
Skrevet

Hvis jeg hadde visst det med 100% sikkerhet så hadde jeg nok sagt det. At han blir forbanna bryr jeg meg ikke noe om, da får han heller slutte å være utro, så slipper han sånt. Men hvis det bare er rykter eller noe du tror fordi han har vært det før så hadde jeg ikke sagt noe.

Men jeg hadde nok også bedt denne fyren om å la være å introdusere meg for alle disse damene, så hadde jeg sluppet unna hele problemstillingen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du kan ikke vite at han er slik denne gangen selvom han har vært slik før...

Anonymous poster hash: e6e50...421

Han har holdt på sånn i 30 år, det vet jeg med sikkerhet. Jeg kjenner han også så godt at jeg VET at han ikke vil forandre seg. Jeg vet også at han har andre damer nå, men i andre byer (han reiser mye).

Han bare tar de med seg når vi skal møtes, så jeg er ikke forberedt på forhånd, og så må man sitte der og late som om alt er bra.

Jeg kommer nok ikke til å si noe (jeg har ikke gjort det på disse 30 årene, det er min bror det er snakk om), men jeg skulle ønske noen sa det til meg hvis det var jeg som hadde en sånn kjæreste..

Anonymous poster hash: dab3a...406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...