Gjest Eurodice Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Jeg mottar haugevis av uinteressant post som havner i søppelkassen, men det hender jeg åpner noe av og til. Nå fikk jeg nettopp en mail som var stilet til en annen person, med min epostadresse i parentes. Jeg undersøkte om det faktisk var noen med det navnet, og det er det. Jeg har aldri hatt befatning med vedkommende, så hva kunne dette være? (Jeg er analfabet når det kommer til slike ting ) Edit: To personer fant jeg, én i Stokke og én i Mandal. Endret 16. juli 2014 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Spam, svindelforsøk, kopi av mail. Det er jo bare å åpne den. Så lenge du ikke trykker på noen linker er det null problem. Anonymous poster hash: 800b8...1c4
Gjest Eurodice Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Spam, svindelforsøk, kopi av mail. Det er jo bare å åpne den. Så lenge du ikke trykker på noen linker er det null problem. Anonymous poster hash: 800b8...1c4 Jeg har slettet den, tømt søppelkassen. Det var en melding om noe uavhentet, en premie eller noe sånt. Det vrimler av den typen meldinger. Jeg har aldri deltatt i noen konkurranser. Blir folk trukket ut fra telefonkatalogen eller noe? Endret 16. juli 2014 av Arabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå