AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Uff, jeg har ett lite rot av følelser innvendig nå, som jeg sliter med å forstå, og å sette ord på. Trenger noen råd.. Min samboer jobber i boliger, innen helse. Der går de gjerne på 3-7 dager, også har de friperioder. Han og en av kollegaene hans har en fortid sammen. Varte ikke lenge, var mest en kort seksuell greie har jeg inntrykk av. Vet lite om det, en kompis av gubben som forsnakka seg. Vi har vært sammen i to år, bodd sammen i ett. Vi er begge 26 . Etter 1,5 år sammen, forsto jeg at han hadde falt for den ene kollegaen sin. ei annen enn nevnt ovenfor. Ingenting skjedd, men at han var blitt forelsket. Mye bilder på datamaskinen, melder, flørting, glimt i øye når han pratet med henne, og rar stemning dersom vi møtte på hun sammen på butikken,julebord og lignende. Han benekter fullstendig at han føler noe, men at det kun var seksuelt. Jeg tviler. Det var lagt inn varsler på Facebook slik at hver gang hun postet noe, eller foretok seg noe, fikk han en ekstra varsel. Jeg så ikke dette før alt falt i fanget. Hun er gift med barn. Ingenting har skjedd mellom de to. Når jeg fant deg ut, ble alle bilder slettet, varsling og lignende. Han var lei seg sa han.. Han reiste på jobb i går, og skal etter planen komme hjem igjen fredag morgen. Går av 0700. Så fikk jeg en sms hvor noen hadde bedt han jobbe for de, om han kunne jobbe til søndag i stedet. Han spurte om vi hadde planer, og sjekket at det var i orden for meg, ingen planer, alt fint svarte jeg.. Nå, noen timer senere oppdager jeg en fb status han er tagget i. De ekstra døgnene er pga. En hyttetur.. en bruker, skal med to ansatte på hyttetur noen dager.. den ene min mann, og den andre en av damene ovenfor. Jeg er noe usikker hvem av De, men tror det er nr2, gift med barn som han hadde følelser for.. Jeg er litt lei meg kjenner jeg. Overrasket at han synes det er ok å dra på tur med henne, + en bruker, når han tidligere hadde følelser for hun . Samtidig er jeg usikker om jeg overreagerer, det er jo jobb.. jobb er jobb.. Men jeg er også veldig satt ut at han ikke nevnte noe. Hverken at det var en av de to han skal med, eller at det i deg hele tatt var en hyttetur. Nevnte ingenting om noe av det. Kun at han var blitt spurt om å jobb til søndag.. Sender han melding. Meg: er det hyttetur dere skal på ? Han: ja, er en hytte i Danmark. Meg: hvem er det som skal ? den andre kollegaen? Han: "trine" Meg: okei.. Han: hvordan det? Meg: bare lurte. Han: tok det pga skattesmellen vi begge fikk. Ekstra cash det. Betyr ingenting hvem andre som hadde reist av kollegaene mine.. Jeg forstår han. Vi trenger pengene.. men likevel. Det er sårt. At han ikke nevner hyttetur, ikke nevner hun andre som skal dra.. Overreagerer jeg ? Vær brutalt ærlig med meg..Anonymous poster hash: 174f5...5f9
Gjest Blomsterert Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Han burde jo fortalt at det var på hyttetur,og,ettersom omstendighetene er som de er(eller var),burde han også fortalt med hvem.
Gjest bustyvel Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Dere later til å ha dårlig kommunikasjon gitt... 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Jeg hadde reagert for å være helt ærlig, mye pga han ikke sa det var noe hyttetur til Danmark med ein han har vært noe forelsket i. Selvsagt det er bare jobb. Min mann jobber også i helse, jobber me ei han har fortid med. Akkuratt det går fint, men hadde han sagt han skulle jobbe helgen ekstra. For så at det kom frem at det var hyttetur med henne og han ikke nevnte det hadde jeg reagert negativt ja. Dette syns jeg han burde fortalt da han hørte om det var ok/dere hadde planer. Anonymous poster hash: 857db...105 4
Gjest New_Girl Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Hvis dette hadde vært min mann så hadde jeg reagert på at han tok så lett på det, at han i realiteten løy for meg og at han tydeligvis ikke skjønner at dette er et problem. 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 For å være helt ærlig. Jeg tror han tok denne helgen nettopp fordi det er henne. Han vil "leke" ferie med henne for å finne ut av sine egne (og hennes) følelser. Ikke for å sette griller i hodet på deg. Men det er ikke normalt å reise på hyttetur til et annet land uten å si det til samboeren din.Anonymous poster hash: c91e7...46b 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Jeg hadde blitt sur om det var dama mi som holdt på sånn, tingene hennes hadde stått på trappa når hun kom hjem. Du overreagerer ikke!Anonymous poster hash: f8287...c3f 2
Gjest Knuse Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Uff, jeg har ett lite rot av følelser innvendig nå, som jeg sliter med å forstå, og å sette ord på. Trenger noen råd.. Min samboer jobber i boliger, innen helse. Der går de gjerne på 3-7 dager, også har de friperioder. Han og en av kollegaene hans har en fortid sammen. Varte ikke lenge, var mest en kort seksuell greie har jeg inntrykk av. Vet lite om det, en kompis av gubben som forsnakka seg. Vi har vært sammen i to år, bodd sammen i ett. Vi er begge 26 .Etter 1,5 år sammen, forsto jeg at han hadde falt for den ene kollegaen sin. ei annen enn nevnt ovenfor. Ingenting skjedd, men at han var blitt forelsket. Mye bilder på datamaskinen, melder, flørting, glimt i øye når han pratet med henne, og rar stemning dersom vi møtte på hun sammen på butikken,julebord og lignende. Han benekter fullstendig at han føler noe, men at det kun var seksuelt. Jeg tviler. Det var lagt inn varsler på Facebook slik at hver gang hun postet noe, eller foretok seg noe, fikk han en ekstra varsel. Jeg så ikke dette før alt falt i fanget. Hun er gift med barn. Ingenting har skjedd mellom de to. Når jeg fant deg ut, ble alle bilder slettet, varsling og lignende. Han var lei seg sa han.. Han reiste på jobb i går, og skal etter planen komme hjem igjen fredag morgen. Går av 0700. Så fikk jeg en sms hvor noen hadde bedt han jobbe for de, om han kunne jobbe til søndag i stedet. Han spurte om vi hadde planer, og sjekket at det var i orden for meg, ingen planer, alt fint svarte jeg.. Nå, noen timer senere oppdager jeg en fb status han er tagget i. De ekstra døgnene er pga. En hyttetur.. en bruker, skal med to ansatte på hyttetur noen dager.. den ene min mann, og den andre en av damene ovenfor. Jeg er noe usikker hvem av De, men tror det er nr2, gift med barn som han hadde følelser for.. Jeg er litt lei meg kjenner jeg. Overrasket at han synes det er ok å dra på tur med henne, + en bruker, når han tidligere hadde følelser for hun . Samtidig er jeg usikker om jeg overreagerer, det er jo jobb.. jobb er jobb.. Men jeg er også veldig satt ut at han ikke nevnte noe. Hverken at det var en av de to han skal med, eller at det i deg hele tatt var en hyttetur. Nevnte ingenting om noe av det. Kun at han var blitt spurt om å jobb til søndag.. Sender han melding. Meg: er det hyttetur dere skal på ? Han: ja, er en hytte i Danmark. Meg: hvem er det som skal ? den andre kollegaen? Han: "trine" Meg: okei.. Han: hvordan det? Meg: bare lurte. Han: tok det pga skattesmellen vi begge fikk. Ekstra cash det. Betyr ingenting hvem andre som hadde reist av kollegaene mine.. Jeg forstår han. Vi trenger pengene.. men likevel. Det er sårt. At han ikke nevner hyttetur, ikke nevner hun andre som skal dra.. Overreagerer jeg ? Vær brutalt ærlig med meg..Anonymous poster hash: 174f5...5f9 Skjønner ikke hvorfor du ikke dumpet han allerede den gang. Kan nesten garantere deg at han blir å gjøre det igjen og igjen og igjen. 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Skjønner ikke hvorfor du ikke dumpet han allerede den gang. Kan nesten garantere deg at han blir å gjøre det igjen og igjen og igjen. Enig, dump idioten. Du kan få knulle meg isteden...så lenge du ikke er ei kjeftesmelle.Anonymous poster hash: f8287...c3f 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Dette hadde ikke jeg giddet! Bare det at du vet han har vært/er forelsket i ei annen jente hadde vært nok til å forlate forholdet. Han er ikke mye å samle på når han gjør det på denne måten. Høres ut som eksen min, dro på bilferie uten meg. Jeg måtte jobbe, men fant ut at han hadde med seg ei som var forelsket i han den gangen. Takk og farvel.Anonymous poster hash: 676b2...46a 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Jeg hadde reagert. Hvis min kjæreste har hatt noe på gang - uansett hvilken sammenheng - på jobb, så hadde jeg gjerne fått beskjed om hva som skjer/hvor han skal. I grunn ville jeg gjerne blitt fortalt at han skulle på hyttetur, uavhengig av hvem som er der eller ikke. Det er vel normalt å fortelle kjæresten sin hva man skal/driver med? Ikke bare "jobb", ferdig med det? Anonymous poster hash: 3e1a4...4f5 1
TheTeen Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Hadde pakket sakene hans. Virker jo veldig rart at han ikke nevner at han skal på tur med den damen når hun har vært grunn til problemer før. Men det er så klart HANS feil når han velger å ikke si noe. Hverken første gangen eller nå.
Gjest Imaginary Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 (endret) . Endret 7. september 2014 av Imaginary
Gjest fotballflue Skrevet 17. juli 2014 #14 Skrevet 17. juli 2014 Du overreagerer ikke. Jeg selv hadde blitt veldig lei meg, og sagt takk og farvel.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #15 Skrevet 17. juli 2014 For å være helt ærlig. Jeg tror han tok denne helgen nettopp fordi det er henne. Han vil "leke" ferie med henne for å finne ut av sine egne (og hennes) følelser. Ikke for å sette griller i hodet på deg. Men det er ikke normalt å reise på hyttetur til et annet land uten å si det til samboeren din.Anonymous poster hash: c91e7...46b Tror de ansatte får "lekt ferie" når de er med brukere? I og med at denne brukeren skal ha med to ansatte, så er bok ikke brukeren helt enkel heller. Anonymous poster hash: eda8c...449 1
melly666 Skrevet 17. juli 2014 #16 Skrevet 17. juli 2014 (endret) Hadde kjæresten min og jeg hatt så dårlig kommunikasjon (og spesielt etter så kort tid sammen) at han reiste på hyttetur til et annet land med en kollega uten å si noe så hadde jeg pakket sakene mine. Et slikt forhold ønsker ikke jeg å være en del av. Endret 17. juli 2014 av melly666 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #17 Skrevet 17. juli 2014 Jeg skjønner at du reagerer, men det kan være bare dårlig kommunikasjon. Hvis jeg var deg, ville jeg vært veldig på vakt. Men liten vits i å lage noe drama nå før de reiser. Snakk heller ordentlig med han når han kommer hjem. Anonymous poster hash: 88381...6c4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #18 Skrevet 17. juli 2014 Tror de ansatte får "lekt ferie" når de er med brukere? I og med at denne brukeren skal ha med to ansatte, så er bok ikke brukeren helt enkel heller. Anonymous poster hash: eda8c...449 Brukeren sover på et tidspunkt. De gjør alt sammen. Reiser, planlegger, sammarbeider, lager mat, osv. Når man er forelsket eller betatt gjør man hva som helst omtrent for noen stjålne minutter.. i dette tilfellet en hel helg.Anonymous poster hash: c91e7...46b 1
Løvefrøken Skrevet 17. juli 2014 #19 Skrevet 17. juli 2014 Hvis dette er en typisk "aktivitet" han gjør gjennom jobben sin om sommeren og i ferietider, så hadde jeg vært litt rundere, men om dette omtrent aldri skjer, så hadde jeg nok villet reagere mer...
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #20 Skrevet 17. juli 2014 Tror de ansatte får "lekt ferie" når de er med brukere? I og med at denne brukeren skal ha med to ansatte, så er bok ikke brukeren helt enkel heller. Anonymous poster hash: eda8c...449 . Å reise på ferie (og hvertfall til utlandet) alene med en bruker, samme hvor enkel den er, er uansvarlig. Hva om noe skjer med personalet? Jeg har aldri jobbet i en bolig der de har tillatt personalet å reise alene med brukerne.Anonymous poster hash: f06dd...4c0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå