AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Hei, har en liten stund lurt på å skaffe meg en profil på en nettdatingside. Saken er imidlertid den at jeg er overvektig. Jeg har det bra med meg selv nå og er på vei ned mot normalvekt sakte, men sikkert. Det jeg lurer på er om jeg bør vente med å lage meg en profil til jeg har kommet ned i normalvekt? Siden jeg nå har en sunn og aktiv livsstil er jeg ikke interessert i å finne noen som selv har et dårlig forhold til mat/trening, og jeg skjønner jo at jeg ikke kan be om all verden når jeg selv er litt stor. Samtidig kjenner jeg at jeg er klar for å så smått begynne å treffe noen ny etter hvert Hva tenker dere? (jeg er i midten av 20-årene om det skulle ha noe å si) På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 5925f...b65
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Nei, synes det er greit å jobbe i begge ender. Nettedate og gå ned i vekt samtidig. Det er jo ikke sånn at du må ta til takke med noen du ikke vil ha bare fordi du er overvektig. Anonymous poster hash: 784f3...567
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Jeg ville gått ned litt til og så laget profilen som normalvektig. Anonymous poster hash: e9a5a...585
Polly Ester Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Hvis du ønsker å treffe noen nå så syns jeg du skal lage deg en profil nå, jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Det skader aldri å kikke litt, uavhengig av størrelse. Men det kan jo være at du ikke finner en mann for deg før du har gått ned dit du skal uansett. Det vet man jo aldri! Anonymous poster hash: 4875f...f7d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 TS her Takk for svar. Jeg ser jo på en måte at det ikke kan skade å prøve, men samtidig er jeg klar over at folk flest har mange fordommer mot overvektige, og ønsker ikke å bli stemplet som noe jeg ikke er, og som kanskje kan hindre sjansene mine litt senere. Grunnet et langvarig forhold er jeg heller ikke så vant med sjekke/datingsituasjoner heller, og litt spent på hvordan jeg hadde taklet avvisning på avvisning Er forøvrig jente Anonymous poster hash: 5925f...b65
Gjest Cartman Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Hei, har en liten stund lurt på å skaffe meg en profil på en nettdatingside. Saken er imidlertid den at jeg er overvektig. Jeg har det bra med meg selv nå og er på vei ned mot normalvekt sakte, men sikkert. Det jeg lurer på er om jeg bør vente med å lage meg en profil til jeg har kommet ned i normalvekt? Siden jeg nå har en sunn og aktiv livsstil er jeg ikke interessert i å finne noen som selv har et dårlig forhold til mat/trening, og jeg skjønner jo at jeg ikke kan be om all verden når jeg selv er litt stor. Samtidig kjenner jeg at jeg er klar for å så smått begynne å treffe noen ny etter hvert Hva tenker dere? (jeg er i midten av 20-årene om det skulle ha noe å si) På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 5925f...b65 Ikke tenk på det. Du skal jo bare treffe nye mennesker, ikke melde deg på proffbokserstevne i Tyskland. Det er ikke noen tungvekt, cruiservekt og fjærvekt klasser på nettdating. Endret 16. juli 2014 av Cartman
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 TS her Takk for svar. Jeg ser jo på en måte at det ikke kan skade å prøve, men samtidig er jeg klar over at folk flest har mange fordommer mot overvektige, og ønsker ikke å bli stemplet som noe jeg ikke er, og som kanskje kan hindre sjansene mine litt senere. Grunnet et langvarig forhold er jeg heller ikke så vant med sjekke/datingsituasjoner heller, og litt spent på hvordan jeg hadde taklet avvisning på avvisning Er forøvrig jente Anonymous poster hash: 5925f...b65 Velkommen til mannens verden! Du må bare ikke ta avvisningene personlig. Anonymous poster hash: 4875f...f7d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Som mann hadde jeg egentlig satt pris på ei jente som ville ned i vekt. Det at man er opptatt av å holde seg i form er egentlig viktigere enn om man har noen kilo for mye når man registrerer seg. Anonymous poster hash: 30166...378
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Som mann hadde jeg egentlig satt pris på ei jente som ville ned i vekt. Det at man er opptatt av å holde seg i form er egentlig viktigere enn om man har noen kilo for mye når man registrerer seg. Anonymous poster hash: 30166...378 Jeg hadde tenkt det samme i en motsatt situasjon, men det er jo ikke akkurat aktuelt å skrive noe sånt som at "jeg slanker meg! Forhåpentligvis i normalvekt om 2 måneder" på profilen, så det er vel ingenb som får vite :/ Anonymous poster hash: 5925f...b65
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Men hva med alle de menn som faktisk like litt "å ta i"? Man må da ikke være sylfide for å verken deite eller få seg kjæreste. (Kanskje det er derfor du sliter TS fordi du skammer deg over vekten din?) Anonymous poster hash: 548d9...3f3
Prestekragen Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Hvis du vil treffe noen nå, så syns jeg at du skal lage den profilen jeg. Poenget er jo at du skal finne en som liker deg som den du er, og da er det vel samma om du har nådd vekten du vil eller ikke akkurat nå. Hvis du føler deg klar, så go for it!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Men for at noen skal bli kjent med meg og begynne å like den jeg er, er det jo ganske nødvendig at de finner mitt ytre interessant slik at de tar kontakt, eller responderer når jeg tar kontakt? Jo jeg skammer meg nok litt over vekten min, mest fordi jeg ikke føler meg som meg selv slik jeg er nå. Anonymous poster hash: 5925f...b65
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #14 Skrevet 17. juli 2014 Men hvor overvektig er du nå? Jeg har selv holdt på med nettdating en del, og har gått litt opp og ned i vekt. Og føler at veier jeg lit for mye, så har jeg fortsatt muligheten hos de kjekke veltrente mennene, men nå veier jeg 20 kg for mye, og føler utvalget er mye dårligere i forhold til da det er 10 kg for mye. Jeg er heldig med at vekten legger seg riktig på meg da, slank midje og store pupper, rompe og lår. Så 10 kg +, ser ikke så ille ut. Men med 20 kg+ ser det ikke så bra ut. Jeg holder på med nettdating nå, men er på vei ned i vekt, men det går sakte. Anonymous poster hash: 16401...218
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #15 Skrevet 20. juli 2014 Er fortsatt en del overvektig, så derfor er jeg ganske i tvil egentlig om mine egne sjanser.. Kanskje bare vente en mnd til hvor jeg jobber litt ekstra med selvtilliten min og treningen? Anonymous poster hash: 5925f...b65
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #16 Skrevet 21. juli 2014 Er fortsatt en del overvektig, så derfor er jeg ganske i tvil egentlig om mine egne sjanser.. Kanskje bare vente en mnd til hvor jeg jobber litt ekstra med selvtilliten min og treningen? Anonymous poster hash: 5925f...b65 Dvs. har gått fra en BMI på 35,4 til en BMI på 31,8 nå... Anonymous poster hash: 5925f...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå