Gå til innhold

Tilsvarende til Pingvin salt lakris - som selges i Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger noe helt tilsvarende, altså salt lakris.

Er mulig å kjøpe disse på Amazon og fra Sverige, men frakten blir på 150 kr :sjokkert:

Skal teste de som lett kvalmestillende, og visstnok er disse det eneste som duger ;)

Testet Panda lakris og noe fra helsekost, men det minnet overhodet ikke. Ser heller ikke noe umiddelbart i godtehylla i butikkene som minner sålangt.......

Tips gjerne med bilde og salgssted dersom noen vet om noe som likner :)

Anonymous poster hash: 865ec...1bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de stupedame pastillene er ganske lik på konsistens og smak :) De kommer jo i veldig små ekser, men går vel an å prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke tilsvarende, men den blå Kicken er veldig god. Prøv den?

Anonymous poster hash: a3190...5b2
AnonymBruker
Skrevet

Synes de stupedame pastillene er ganske lik på konsistens og smak :) De kommer jo i veldig små ekser, men går vel an å prøve.

Ja, stupedama var ikke så dumt!

Det skal jeg teste :D

Det er ikke tilsvarende, men den blå Kicken er veldig god. Prøv den?

Anonymous poster hash: a3190...5b2

Jeg er som sagt ikke ute etter lakris for godteriets del(jeg liker all lakris sånn sett) - det er for den kvalmestillende delens skyld. Og da funker ikke søt lakris, synes jeg.

Heller ikke de som skal være salte men kun er belagt med litt salt utenpå søt lakris om du skjønner.....(litt som djungelvrål f.eks)

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd Dent i sort eske?

Anonymous poster hash: 39e57...09c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, stupedama var ikke så dumt!

Det skal jeg teste :D

Jeg er som sagt ikke ute etter lakris for godteriets del(jeg liker all lakris sånn sett) - det er for den kvalmestillende delens skyld. Og da funker ikke søt lakris, synes jeg.

Heller ikke de som skal være salte men kun er belagt med litt salt utenpå søt lakris om du skjønner.....(litt som djungelvrål f.eks)

På Stena Line får du Djungelvrål http://www.stenalineshopping.no/rute/sof/sotsaker/djungelvr%C3%A5l367

og på andre butikker (men jeg husker ikke hvor)

Anonymous poster hash: e1199...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...