Teardrop Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Kjæresten min har veldig irritert hodebunn, noen som kan tipse om kremer og div som hjelper? Rørr+kviser+lite hår. Har prøvd en tube fra frisøren som viste seg å ikke hjelpe.... Olivenolje er også testet, for noe griseri!! Gjerne noe fra Iherb siden vi digger naturlige ingredienser
Gjest BabyBlue Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Jojobaolje kan bli griseri, men det er innmari bra mot sår og irritert hodebunn! Ha det som en "kur" i hodebunnen i en halvtime før du går i dusjen. Er også lettere å vaske ut enn olivenolje etter min erfaring. Ikke trenger man å dynke seg i det heller. Utenom det kan det uansett lønne seg å bytte til en naturlig shampoo uten sulfater, alkohol, silikoner og annet svineri. DENNE er en storselger på iherb, og har i tillegg en nøytral og urteaktig lukt. Hvis det er en mann det er snakk om kan det i tillegg være et pluss. DENNE liker jeg også godt Endret 16. juli 2014 av BabyBlue
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Har en venn som jeg tror hadde mye av de samme problemene. Han brukte noe som heter Garnier Birkin hårvann, som hjalp for han. Kan kanskje prøve om det hjelper også for kjæresten din? Anonymous poster hash: a68e2...e61
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Nisim har hjulpet for meg. Jeg har psoriasis og irritert hodebunn. Den inneholder en del sulfater så jeg var skeptisk, men den har faktisk hjulpet. Se på nisim.no Anonymous poster hash: 19b0a...515
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Er set seboreisk eksem eller bare irritert hodebunn?Anonymous poster hash: d3f79...6e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå