Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen med denne mannen i snart 3 mnd nå, oppdaget at han liker alle bildene som ei dame legger ut på fb, og kommer med flørtende og positive kommentarer om kroppen hennes.

Detter er en godt voksen mann, å denne dama er ingen nær venninne av han eller noe sånt, da hadde det stilt seg annerledes synes jeg.

Men dette synes jeg bare er sårende og lurer på hva han vil oppnå med dette?

Spurte han, fikk ikke noe skikkelig svar, bare mumling om at det var bare en kommentar.

Trodde han var av den godslige, snille typen, men tok visst feil.

Var nok ikke meningen jeg skulle se det, men var tilfeldigvis inne på profilen til denne dama en dag, å da så jeg typen min hadde kommet med flørtende kommentarer.

Dette sådde tvil i meg, i tillegg til at han sier kvinner bør være runde og jeg er slank.

Hvordan hadde dere reagert på dette?

Anonymous poster hash: eb4bb...752

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommentarene hadde jeg nok ikke brydd meg mye om, men at han hinter til at han ikke liker kroppen din hadde jeg reagert veldig på.

Gjest Chloe87
Skrevet

Ikke la dette forholdet bli lenger enn 3 måneder.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at han faktisk er over 40 år, så e det endel som skurrer ja. Ikke bare dette men andre ting også.

Så det blir nok til at jeg avslutter dette.

Ang kroppen min så sier han at jeg har en flott kropp, aldri sagt noe negativt.

Men det kom frem her en dag at han mente kvinner burde være "rund og god" som han kalte det.

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt hende han bare skrev det "rund og god" for å smigre den damen. Men bare det er jo dårlig, så lenge han skrev den mens dere to var en greie.

Og visst ikke, så hadde ikke jeg klart å være sammen med noen som tydeligvis foretrakk noe annet enn meg selv. Jeg er selv slank, og hadde min kjæreste sagt en plass at han likte noe på den andre siden av skalaen ville jeg følt at jeg var feil for han..

Anonymous poster hash: 4c709...aab
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...