monja Skrevet 25. juni 2004 #1 Skrevet 25. juni 2004 Husker ikke selv hvordan jeg fant fram til KG, men det var i forbindelse med at jeg skulle gifte meg iallefall. Har ikke angra en dag, for det er så utrolig mange hyggelige folk her :-D til alle!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2004 #2 Skrevet 25. juni 2004 Jeg hadde "Startsiden" som startside, og der lå det en link til Kvinneguide. Jeg måtte sjekke ut hva dette var for noe, og siden den dagen har jeg vært her - og hatt Kvinneguiden som startside! K
Siam Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 Da jeg var nyforlovet viste en kollega meg bryllupsforumet. Og siden har jeg sittet klistret
Crazee Skrevet 25. juni 2004 #4 Skrevet 25. juni 2004 Vel - eg var på Google og søkte etter "menn i skjørt" - og sanneleg dukka ikkje forumet til KG opp med eit nyleg skreve innlegg. Og eg sa mitt i den tråden. (Var visst nokre menn som var positive til skjørt der, så vidt eg hugsar.) Dette var då gamleforumet var i bruk, og eg har vore her sidan då.
Gjest 1111 Skrevet 25. juni 2004 #5 Skrevet 25. juni 2004 Jeg tror jeg fant KG via ABC-Startsiden hvis jeg husker riktig.
Gjest Elenath Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 Fant det da jeg søkte etter julesider jeg. *juloman *
Gjest tusjen Skrevet 25. juni 2004 #7 Skrevet 25. juni 2004 Samboeren min har ett forum han pleier å diskutere på og jeg synes det så gøy ut.. Så jeg søkte litt og fant kvinneguiden.. Heldigvis for det ... Liker å lese innleggene her og av og til svare.. Tror jeg har blitt litt avhengig.. :oops: tusjen
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2004 #8 Skrevet 25. juni 2004 Jeg var først innom Femme, og tenkte at det måtte da finnes ett bedre forum...Så fant jeg linken til KG på ABC startsiden... Clea
Arkana Skrevet 25. juni 2004 #9 Skrevet 25. juni 2004 Det gikk rykter om KG i fjor på andre forum jeg var på, det var mye tull og tøys på den tiden. Så ble jeg lei av det forumet jeg pleide å være mest på før, og bestemte meg for å ta en titt på KG igjen og se om det var roligere nå. Og det var det, så her ble jeg.
Sandra Skrevet 25. juni 2004 #10 Skrevet 25. juni 2004 Jeg husker ikke helt, men tror det var gjennom ABC startsidens kvinnelinker.
Ingeborg Skrevet 25. juni 2004 #11 Skrevet 25. juni 2004 Ei venninne som gifta seg i fjor tipset meg da jeg skulle begynne å planlegge bryllup. Og så fant jeg veien inn i de andre temaene også.
Gjest Seleena Skrevet 25. juni 2004 #13 Skrevet 25. juni 2004 Ei venninne av meg skulle vise meg ein tråd på "helse og trening". Etter eg hadde sett meg litt rundt så registrerte eg meg. Dette var i 2001. Men følte eg ikkje fekk noko særleg kontakt med folk og trudde eg kanskje var litt forlita (15 år) så eg slutta å vere her. Hausten 2003 trengte eg råd til noko og registrerte meg på nytt og har blitt her sidan.
Amarante Skrevet 25. juni 2004 #15 Skrevet 25. juni 2004 Jeg fikk tips fra en venninne, og det er jeg glad for :-) Etter det har jeg vært her, noen ganger skriver jeg innlegg, men syns også det er interresant å bare lese.
Jinx Skrevet 25. juni 2004 #16 Skrevet 25. juni 2004 Det er så mange år siden, at det husker jeg ikke.. Helt sikkert en link på en eller annen jenteside..
Miranda Skrevet 25. juni 2004 #17 Skrevet 25. juni 2004 Husker for lenge siden at jeg fant en link hvor det stod "Kvinneguiden" på, i en avis. Nysgjerrig som jeg var måtte jeg se hva dette nå var, og vips så var jeg hekta. Det var vel i starten av KG, den gang man kunne nå å lese alle nye innlegg Da det ble mye uroligheter her inne forsvant jeg et års tid fra forumet, men har funnet veien tilbake igjen. Og her hekta for gang nr 2 :oops:
Gjest Coral Skrevet 25. juni 2004 #18 Skrevet 25. juni 2004 Fant en link til kg på en annen side, husker ikke hvilken.. Så leste jeg litt rundt og skrev noen innlegg som gjest, og så registrerte jeg meg. Trives godt her
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 25. juni 2004 #19 Skrevet 25. juni 2004 var mye inne på en annen side og fikk mange gode råd fikk höre om denne siden av noen der inne!
Gjest Paff Skrevet 25. juni 2004 #20 Skrevet 25. juni 2004 Jeg skulle gifte meg og søkte for moro skyld rundt om på nettet...og vips så var det gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå