Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Veit ikke hva man skal kalle dette "dilemmaet", men tidlig å vår så var det en fra samme stedet jeg kommer ifra som tok kontakt med meg, har møttes litt og den slags. Jeg har egentlig ikke tenkt noe mer enn vennskap, men så har jeg visst klart å få han til å forelske seg i meg på et vis..?

Har pause fra et forhold, som jeg gjør alt for å bli i. Men han jeg har møtt, har sagt så utrolig mye fint til meg og blabla, men har alltid vært fast bestemt på at jeg ikke vil noe mer.. Såå, idag møttes vi for å prate, jeg er egenltig ganske dårlig til å prate for meg, så alt var litt rart på en måte. Da slutten kom ble han kjempe sur, bare satte seg i bilen å reiste.. Har alltid hinta til at det ikke kommer til å bli noe mellom oss, men det har tydeligvis ikke hjulpet! (beklager rotete innlegg..)

What to do? Redd han vil sette ut rykter og liksom ta "hevn", noen innspill om hva jeg burde skrive til han som "hadet" melding? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 32cfd...f8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke si noe mer, det kommer ikke til å gjøre det noe bedre om du begynner å grave i det. La han bare være og så jobber du med forholdet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke si noe mer, det kommer ikke til å gjøre det noe bedre om du begynner å grave i det. La han bare være og så jobber du med forholdet ditt.

ok, takk! Livredd for at det skal settes ut rykter, da han jobber sammen med venninner av meg.. I tillegg var det siste han skrev til meg på melding "fuck you", han er 25 år, men syntes det var ganske drøyt barnslig av han.. Er også redd han kan finne på å ta kontakt med han jeg har pause med å fortelle om ting.. Uff, hvordan suppe har jeg rota meg borti.. :(

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hei!

Veit ikke hva man skal kalle dette "dilemmaet", men tidlig å vår så var det en fra samme stedet jeg kommer ifra som tok kontakt med meg, har møttes litt og den slags. Jeg har egentlig ikke tenkt noe mer enn vennskap, men så har jeg visst klart å få han til å forelske seg i meg på et vis..?

Har pause fra et forhold, som jeg gjør alt for å bli i. Men han jeg har møtt, har sagt så utrolig mye fint til meg og blabla, men har alltid vært fast bestemt på at jeg ikke vil noe mer.. Såå, idag møttes vi for å prate, jeg er egenltig ganske dårlig til å prate for meg, så alt var litt rart på en måte. Da slutten kom ble han kjempe sur, bare satte seg i bilen å reiste.. Har alltid hinta til at det ikke kommer til å bli noe mellom oss, men det har tydeligvis ikke hjulpet! (beklager rotete innlegg..)

What to do? Redd han vil sette ut rykter og liksom ta "hevn", noen innspill om hva jeg burde skrive til han som "hadet" melding? :sjokkert:

Reagerte litt på formuleringen om at DU har fått ham til å forelske seg i deg. Det virker litt som at du har sett det komme... Dere har vært sammen og du har HINTET til at du ikke vil mer.

Så,det som er skjedd er at du har gitt ham falske forhåpninger(uten å gjøre mer enn å være med ham uten å si klart fra).

Derfor blir han såret og skuffet.

Er likevel helt unødvendig for ham å hevne seg,så du får bare håpe det beste.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke hinte til en mann/gutt om at du ikke er interessert...

Anonymous poster hash: b2a2d...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...