AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Dette handler ikke om at jeg tror han er utro, det er stoler jeg på at han ikke er. Problemet er at vi på langt unna hverandre, han jobber for FN i ett afrikansk land og er halvt kongolesisk og halvt tysk. Så det blir som regel til at jeg reiser for å treffe han. Nå har jeg klart å få meg ett frivillig arbeid i en måned fra høsten av i samme landet, noe vi begge ble veldig glade for. Han har alltid vært veldig intresert i kunst, og deler av arbeidet hans går ut på å jobbe som fotograf. Da jeg prøvde å engasjere meg mer i hans interesser og se litt på alle de modellene, fotografene, designerene og makeupartistene han snakker om, oppdaget jeg plutselig at han er er ekstremt raus med komplimenter. Dvs. at på sidene til enkelte jenter er liker han og kommenterer så og si hvert eneste bilde av de. Kommentarer som: Du er så utrolig nydelig, jeg fikk hjertebank når jeg så det bildet, du er utrolig vakker osv osv. Nå skammer jeg meg fordi jeg blir sint og oppfører meg så utrolig dumt at jeg skjekker dette med gjevne mellomrom. Jeg vet at han generelt gir utrolig mange komplimenter og støtter opp om folk som driver med forskjellige typer kunst. Problemet er bare at noen av disse kommentarene er etter min mening flørting. Det er også klart gjennom kommentarene at han snakker en del med disse privat. Vi har vært sammen i to år og jeg har ikke tidligere reagert så mye på dette. Men etter ett halvt år fra hverandre, merker jeg at jeg begynner å oppføre meg helt sprøtt. Hvor mye ville dere ha godtatt av kjæresten? Hadde en kommentar som "you are so extremly beautifull, its to bad I never got the change to meet you, but thank you for all the beautifull conversations, dont stop publishing pictures vært noe dere hadde reagert på. Jeg har som sagt veldig dårlig samvittighet og tror at om jeg tar dette opp kan det ende med en krangel vi ikke trenger nå som vi er så langt borte fra hverandre. Anonymous poster hash: 0077f...899
lillsunshine Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Mulig han må være raus med komplimenter i jobben sin, men dette synes jeg går langt utover det som oppfattes som høffelighet og profesjonalitet. Jeg hadde ikke hatt lyst å være sammen med en fyr som strør om seg med slike voldsomme ord hele tiden. Dersom det ikke betyr noe for han, så hadde jeg samtidig begynt å tvile på hva jeg hadde betydd for han? Ikke rart at du reagerer. Endret 16. juli 2014 av lillsunshine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå