AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Min svigersønn raper høylytt ved matbordet når vi skal grille hele familien ute på terrassen. Det er mange naboer som hører dette. Synes dette er veldig utrivelig, men han bryr seg ikke om det. Hsr noen et forslag om hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 19de3...7ad
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Min svigersønn raper høylytt ved matbordet når vi skal grille hele familien ute på terrassen. Det er mange naboer som hører dette. Synes dette er veldig utrivelig, men han bryr seg ikke om det. Hsr noen et forslag om hva jeg skal gjøre.Anonymous poster hash: 19de3...7ad Be ham holde det inne slik at han blir dårlig og spyr utover bordet i stedet? La nå gutten rape om han må rape. Anonymous poster hash: a44a5...1ac 1
Antoinette Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Tydelig at folk har lite å gjøre om dagen.... 1
Chloe- Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Be ham holde det inne slik at han blir dårlig og spyr utover bordet i stedet? La nå gutten rape om han må rape.Anonymous poster hash: a44a5...1ac Nei, vet du hva. Man raper ikke ved bordet når man er bedt bort og andre mennesker spiser. Man spyr ikke av normal folkeskikk. 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Nei, vet du hva. Man raper ikke ved bordet når man er bedt bort og andre mennesker spiser. Man spyr ikke av normal folkeskikk. Så når din datter (alternativt homofile sønn) kommer hjem på middag så blir de bedt på samme måte og må oppføre seg som andre gjester? Sikkert trivelig for barnet å komme hjem til mor.Anonymous poster hash: b2143...0a2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Så når din datter (alternativt homofile sønn) kommer hjem på middag så blir de bedt på samme måte og må oppføre seg som andre gjester? Sikkert trivelig for barnet å komme hjem til mor.Anonymous poster hash: b2143...0a2 Nå var det vel heller ikke snakk om en datter eller en homofil sønn heller da. Anonymous poster hash: 53e4f...f4f
Gjest New_Girl Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Så når din datter (alternativt homofile sønn) kommer hjem på middag så blir de bedt på samme måte og må oppføre seg som andre gjester? Sikkert trivelig for barnet å komme hjem til mor.Anonymous poster hash: b2143...0a2 Normal folkeskikk kan man vel forvente av alle? 3
Chloe- Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Så når din datter (alternativt homofile sønn) kommer hjem på middag så blir de bedt på samme måte og må oppføre seg som andre gjester? Sikkert trivelig for barnet å komme hjem til mor.Anonymous poster hash: b2143...0a2 Midt under middagen forventes det at ingen raper, ja. Det er dessuten ikke snakk om direkte blodslinje, så det handler ikke om å komme "hjem til mor" uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Min svigersønn raper høylytt ved matbordet når vi skal grille hele familien ute på terrassen. Det er mange naboer som hører dette. Synes dette er veldig utrivelig, men han bryr seg ikke om det. Hsr noen et forslag om hva jeg skal gjøre.Anonymous poster hash: 19de3...7ad Jeg synes det er langt verre at du griller hele familien. Han er vel bare nervøs for at det snart er hans tur. Har lett for å bli litt slækk i kroppsåpningene da. Anonymous poster hash: f88ed...4b7 7
Nanami Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Man raper ikke ved matbordet. Da unnskylder man seg og går vekk evt på do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå