Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når en mann sier at han mister følelsene for deg. Mister du troen på kjærligheten da? Jeg sliter litt med det.

Anonymous poster hash: fdff1...d5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvom en mann mister følelser for deg, betyr jo ikke det at ingen annen mann kan få følelser for deg.

Ta til fornuft!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja veldig. Men jeg tror sånt rent objektivt at det ikke er såå sannsynlig at jeg ender opp alene for alltid, men kjæresten holdt rundt meg og sa at han elsket meg en kveld og dumpet meg neste dag fordi han manglet følelser så jeg blir jo veldig redd, når ting kan snu så fort.

Anonymous poster hash: 35b26...2eb

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Alle er demotiverte etter et brudd, men med tiden leges det. En mann er ikke representativ for alle menn, like lite som en kvinne er det.

Anonymous poster hash: a62a6...73e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ting snur ikke så fort. Det der er et eksempel på et usikkert individ som ikke helt vet innvirkningen deres usikkerhet kan ha på andre.

Tenk på den fine tiden du har hatt, de gode stundene. Kjærlighet finnes, basta.

Har opplevd selv at en gutt har sagt at han ikke har "de følelsene" for meg. Ja, det kom brått på, ingen tegn på at det skulle skje - heller det motsatte (mye bekreftelser på at alt var "perfekt", jeg var "perfekt"). Jeg var nedfor et par dager, før jeg rista på skuldrende og tenkte "jeg vet da hva jeg fortjener - og jeg har et fint hjerte". En uke senere møtte jeg på han som er min nåværende kjæreste.

Om dette vil vare eller ikke, det kan man aldri vite. Men jeg har det bra nå, koser meg og føler kjærlighet.
Det skal sies at han snudde på flisa han som ikke hadde "de følelsene for meg lengre". Typisk en usikker person som ikke vet hva han vil - og som kanskje innser at nå mister han noe han ikke kan få tilbake. Dessverre for ham var jeg litt smått på vei til å falle for en annen. Fortalte ham bare at jeg "fortjente noen som ikke var usikker på meg, og følelsene for meg"

Anonymous poster hash: d0ef1...120
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å involvere seg med mannfolk, når de dumper deg uansett? Menn har ikke følelser for noen særlig lenge. De skifter mening hele tiden, så man vet aldri hvor man har de. Ene dagen elsker de deg, neste dagen dumper de deg. Veldig spesielt det der assa.

Anonymous poster hash: 2d090...2ba
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ting skjer, og som regel er det flere faktorer;

- Man var tiltrukket og misforsto dette for forelskelse, eller trodde det var mer i det enn det var

- Man oppdaget ting ved partneren som avtente en, evt. partneren viste sider av seg selv eller endret seg på en måte som gjorde at man mistet følelser

- Man traff en ny og ble forelsket. Dette er gjerne kombinert med forsvinnende følelser og gir en ett kraftig "dytt" ut av forholdet.

Slik du forklarer den i den andre tråden ser jeg det sannsynlig at han ikke har mislikt deg hele veien, men hvordan du presser på etter bruddet og ikke lar ham gå fører til at han misliker deg sterkere og overdriver hvor lite han elsket deg i forholdet.

Anonymous poster hash: a62a6...73e
Skrevet

De skifter mening hele tiden, så man vet aldri hvor man har de. Ene dagen elsker de deg, neste dagen dumper de deg.

Anonymous poster hash: 2d090...2ba

Det er jo ikke slik at de endrer mening over natten. Poenget er jo at den ene ikke er fornøyd i forholdet og vurderer å gå, mens den andre vil bli og ikke tenker over det. Og den dagen vedkommende slår opp vil det for DEG se ut som om det skjedde over natten, når det i realiteten har bygget seg opp.

Når folk sier at noe kom "ut av det blå" er det som regel bare de selv som ser det slik, ikke deres partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...