AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Hei. I det siste har jeg hatt et problem med at jeg går rundt og småspiser hele tiden, og det eneste jeg tenker på er det neste måltidet jeg skal spise. Noen som har tips til å få en slutt på dette? Det har ikke alltid vært sånn, men har kommet den siste uken. Var nylig på festival hvor jeg spiste så mye og hva jeg ville, før festivalen var jeg veldig sunn og spiste kun 3-4 ganger om dagen, uten å småspise imellom disse måltidene. Har også hatt en stor lyst på godteri etter turen. Noen som kjenner seg igjen og vet hva det kan komme av eller vet hvordan jeg kan slutte å småspise? Anonymous poster hash: def3a...fc2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Om du har spist mye sukker og fett kombinert er jeg hvertfall av den erfaringen at det hemmer metthetsfølelsen og får meg til å crave mer og mer og mer. Det som hjelper for meg er å fokusere på å spise sunt fett, langsomme karbohydrater og masse proteiner, hvert måltid på rundt 4-500 kcal med fire-fem timers mellomrom.Anonymous poster hash: e1aef...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå