Løpegutt Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Ofte når jeg ser asiatiske filmer sover de på matter på gulvet. Noen som har erfaring med denne måten å sove på? Og hvor kan man få tak i slike matter? Er det bare en enkel treningmatte som skal til? Eller er det spesialmatter av noe slag? Er i utgangspunkttet på utkikk etter noe gjester kan sove på. Men lurer på om matter kanskje blir litt i hardeste laget for enkelte. Selv foretrekker jeg å sove hardt. Noen erfaringer? Endret 16. juli 2014 av Løpegutt
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Futon du snakker om. Utrolig digg å ligge på Anonymous poster hash: f0e4f...396
Munter Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Eg hadde blitt skuffa om eg fekk stråmatte som gjest. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Du tenker på en futon, men vet ikke hvordan de er å ligge på. Hva med en feltseng? Overraskende digge og lett å klappe sammen og pakke bort. Anonymous poster hash: 1018c...fcd
Gjest Citronella Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Vi har en futon av hestehår, men i en sengeramme. Jeg misliker sterkt å ligge mykt (mange år i Østen), så når jeg skal på reise tar jeg gjerne med en pilatesmatte. Den gir akurat passe press. Men min erfaring med mennesker i Vesten er at de liker bløte og dype madrasser.
Fandenivoldsk Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Sov på en futon i ni måneder. Syns det var digg først, men etter at jeg flytta til ny leilighet med seng innså jeg hvor mye jeg hadde savnet å sove mykt, og ikke minst over gulvhøyde:p om man foretrekker å ligge hardt er futon fint, men uansett skulle jeg tro det går bra for gjester i noen dager. Vet dessverre ikke hvor man kan få kjøpt det i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå