AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Men barna er store nok til å ringe, spørre hvor jeg er, hva jeg har gjort? Osv. Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 131d6...893
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Du sier at du treffer en venn. Anonymous poster hash: 88e68...95c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Du sier at du treffer en venn. Anonymous poster hash: 88e68...95c Nei, det er å lyve til barna og det er ikke greit. Kan skape så mye konflikter senere! Det er noe med at barnet åpner seg for en venn, som plutselig viser seg å faktisk være en kjæreste, som kan få barnet utrygt og sint. Er barnet eldre, vil barnet ofte skjønne at personen er en kjæreste uansett hva de voksne sier. Og barnet føler da lett på en sjalusi som det ikke kan dele med de voksne siden de lyver for barnet. Du får vente litt, og så si at mamma har ny kjæreste. Trenger ikke være så alvorlig det, vel. Barn har jo kjærester hele tiden. Anonymous poster hash: 1d549...e4c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Nei, det er å lyve til barna og det er ikke greit. Kan skape så mye konflikter senere! Det er noe med at barnet åpner seg for en venn, som plutselig viser seg å faktisk være en kjæreste, som kan få barnet utrygt og sint. Er barnet eldre, vil barnet ofte skjønne at personen er en kjæreste uansett hva de voksne sier. Og barnet føler da lett på en sjalusi som det ikke kan dele med de voksne siden de lyver for barnet. Du får vente litt, og så si at mamma har ny kjæreste. Trenger ikke være så alvorlig det, vel. Barn har jo kjærester hele tiden.Anonymous poster hash: 1d549...e4c Har du faktisk lest hva TS skriver? Hun spør hva man skal svare når barna ringer mens hun er med en ny potensiell kjæreste. Ikke at Barn introduseres for denne. Anonymous poster hash: 7c48e...85d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Når jeg traff mannen min for fire år siden så sto jeg med samme dilemmaet. De første gangene jeg traff ham sa jeg at jeg skulle ut med venner. Men det tok ikke lang tid før de skjønte at det var noe annet. De var tross alt store og merket at jeg var annerledes. Selv om jeg prøvde å skjule det, så skinte nok forelskelsen gjennom 😉😘 Nå var mine barn så store at det var greit å snakke med dem om dette. Og kun få uker etter at jeg hadde truffet mannen ville barna selv treffe ham. Og siden vi da var sikre på forholdet, så anså jeg det som helt greit. Hadde ikke gjort dette om barna selv ikke spurte og var såpass store som de var. Synes det er helt legitimt å dra en liten hvit løgn om at du treffer venner i en slik situasjon som dette. Og det vil ikke skape trøbbel i forhold til ungene, for han er vel også en venn?! Men Vær på vakt, ungene oppdager fort om foreldrene er forelsket - uansett hvor mye vi prøver å skjule det ☺Anonymous poster hash: 64878...ce2
Gjest Artistina Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Si at du er hos en venninne eller en kollega.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Nei, det er å lyve til barna og det er ikke greit. Kan skape så mye konflikter senere! Det er noe med at barnet åpner seg for en venn, som plutselig viser seg å faktisk være en kjæreste, som kan få barnet utrygt og sint. Anonymous poster hash: 1d549...e4c Hva snakker du om? Det er ikke snakk om å introdusere barna. Er det kommet til det punktet at man tar med vedkommende hjem så introduseres han selvsagt som mer enn en venn. Anonymous poster hash: 88e68...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå