Tonje Skrevet 21. juni 2002 #1 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei. Jeg har sett at noen har skrevet at man ikke bør begynne med p-sprøyte, fordi man har store vanskeligheter med å bli gravid senere.. Er der sant? For jeg har akkurat startet med p-sprøyte, og vil jo gjerne bli gravid etter noen år, er jo bare 17 år nå lixom.. Så vær så snill og svar meg, om det er vanskeligheter med å bli gravid etter p-sprøyte? Tusen takk, for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 21. juni 2002 #2 Del Skrevet 21. juni 2002 Ca 2 år.. + - Om jeg ikke har hørt feil !! Når jeg tenker meg om, så er det litt lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. juni 2002 #3 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg har hørt at det kan gå opp til ett år... Men det er jo ingen "regel" på dette.... Men tenker man etter, så er det jo logisk at det kan ta en stund. I motsetning til p-piler som du tar hver dag, så tar du jo p-sprøyte sjeldnere, men med samme virkning. Kan ta en stund før man blir gravid hvis man går "kun" på p-piller også... Mye som spiller inn... Det viktigste er jo at de virker som de skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 22. juni 2002 #4 Del Skrevet 22. juni 2002 Helt individuelt det der,p-sprøyten virker i 3 mnd.deretter må man ta en ny.Tok den 2 ganger-sluttet-og ble gravid etter 1 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyboo Skrevet 24. juni 2002 #5 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg tok p-sprøyte i tre år, og da jeg sluttet tok det 1 1/5 år før jeg ble gravid. Det er nok ganske individuelt hvor lang tid det tar på andre. Min lege sa alt fra 6 mnd til 2 år, mensen blir jo helt skrullete etter tre år med hormoner rett i kroppen! :o Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje Skrevet 24. juni 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 24. juni 2002 Tusen takk for alle svar, det har vært til stor hjelp, og setter veldig pris på det :D . Hilsen Tonje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå