AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Hvis en alenemor har flere barn, er det uhøflig å spørre direkte hvor mange forskjellige fedre som er involvert? Anonymous poster hash: 03116...d98
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Øh ja!!! Hva har du med det uansett? Altså hvis det er en person som man holder på å bli kjent med, og man spør om forskjellige ting i livet til hverandre. Anonymous poster hash: 03116...d98
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Er alenemoren en venninne, er det uhøflig å spørre. Er det snakk om en person du dater, er det ok å spørre. Man vil jo helst vite hvor mange sjalu ekser man risikerer å måtte forholde seg til. Anonymous poster hash: 46de0...f2f 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Pakk det inn i ved å spørre hvordan barnefaren er, hvor godt de kommer overens eller om det fungerer godt med kjøring henting etc. Hva hun gjør når barna er sammen faren sin. Litt ledende spm som kanskje vil gjøre at hun nevner at det er en eller flere fedre i bildet. Anonymous poster hash: e48d6...d2b 5
Ms. Steele Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Hva vil du egentlig vite? Hvis du vil vite om hun samarbeider bra med far/fedrene så er det vel bare å spørre om det? Hvis det er når hun evt har barnefri så er det vel også bare å spørre om det også. Om man har en eller tre fedre spiller vel ingen rolle så lenge det fungerer med samvær, kommunikasjon osv. Er det bare krøll så blir jo saken en annen. Så ja, jeg ville nok lurt om en fyr stilte meg direkte spørsmål om barna hadde samme far.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Hvis en alenemor har flere barn, er det uhøflig å spørre direkte hvor mange forskjellige fedre som er involvert? Anonymous poster hash: 03116...d98 Har du virkelig behov for å spørre om det er iorden...? Selvsagt er det ikke det. Anonymous poster hash: 74bcf...13a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Ettersom dette ligger i singelforumet, regner jeg med at det er en kvinne du dater. Selvsagt er dette noe som er naturlig å ville vite. Jeg ville visst det om en mann jeg datet var ekstrapappa til flere barn og det var forskjellige kvinner. Sannsynligvis kommer dette frem naturlig, og du trenger ikke grave selv. Hun vil antakeligvis referere til "barnefaren" om det er en og det vil dukke opp om det er flere. Anonymous poster hash: 175a7...194 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Hva vil du egentlig vite? Hvis du vil vite om hun samarbeider bra med far/fedrene så er det vel bare å spørre om det? Hvis det er når hun evt har barnefri så er det vel også bare å spørre om det også. Om man har en eller tre fedre spiller vel ingen rolle så lenge det fungerer med samvær, kommunikasjon osv. Er det bare krøll så blir jo saken en annen. Så ja, jeg ville nok lurt om en fyr stilte meg direkte spørsmål om barna hadde samme far. Det handler mer om moral/ karakter osv.. Anonymous poster hash: 03116...d98
Ms. Steele Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Det handler mer om moral/ karakter osv.. Anonymous poster hash: 03116...d98 Så det er umoralsk å ha to ulike fedre syns du? Jøye meg...
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Så det er umoralsk å ha to ulike fedre syns du? Jøye meg... Nei, ikke hvis hun f. eks. er sammen med den siste. Men hvis man f. eks. har med to forskjellige, og så beveger seg til en tredje?, da begynner det jo å skurre litt, i hvert fall i mitt hode. Anonymous poster hash: 03116...d98 1
Ms. Steele Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Nei, ikke hvis hun f. eks. er sammen med den siste. Men hvis man f. eks. har med to forskjellige, og så beveger seg til en tredje?, da begynner det jo å skurre litt, i hvert fall i mitt hode. Anonymous poster hash: 03116...d98 Ser den ja Da ville jeg nok lurt på hva som lå bak en slik situasjon. Ikke sikkert det er så galt når alt kommer til alt.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #15 Skrevet 16. juli 2014 Skjønner ikke at det skal være frekt å spørre om. Er da helt tydelig et kraftig minus dersom det er to eller flere fedre inni bildet. Sånne ting har en date, en potensiell kjæreste, rett på å vite tenker jeg. Jeg hadde ihvertfall skygget banen, og det er kjipt å ikke få vite det før 10.daten. Anonymous poster hash: 95435...b1f
Silfen Skrevet 16. juli 2014 #16 Skrevet 16. juli 2014 Da regner jeg med at du også spør om hvor mange aborter en kvinne har hatt? Ja, for det er antall menn hun har vært gravid med som teller her, eller hva?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #17 Skrevet 16. juli 2014 Hvis en mann eller kvinne har 3-4 barn med 3-4 ulike partnere er det noe som kan indikere et rotete privatliv med mange dårlige valg. Det er noe man ønsker å kjenne til fra starten av. Anonymous poster hash: 0c523...231 3
Meridian Skrevet 16. juli 2014 #18 Skrevet 16. juli 2014 Man kan gjøre feil valg i livet, og ting blir ikke alltid som man vil. Men om man skal være redd for å leve, blir livet veldig trist ... Dessverre er de folk flest IKKE synske og kan ikke vite hvordan fremtiden blir med en partner, men man må jo få en ny sjanse med en ny parter. Så går det ofte som det går, men man er da ikke et dårlig menneske av den grunn?
StellinaX Skrevet 17. juli 2014 #19 Skrevet 17. juli 2014 Jeg synes det er helt greit å spørre om dette- så lenge man gjør det på en ok måte. Har selv fått spørsmålet mange ganger, og jeg liker at folk er direkte og minst mulig kvasi i sine tilnærmingsmetoder. Nå er jeg forsåvidt glad for å kunne si at det kun er en barnefar inne i bildet, mest pga stigmaen rundt det å være singel og ha barn med flere menn. (Og det praktiske for egen del, en eks å forholde seg til holder i massevis for meg).
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #20 Skrevet 17. juli 2014 Selvfølgelig er det helt ok å spørre om. Det er bare at kvinner på KG tror de er små prinsesser som kan surfe gjennom verden uten at det noengang stilles et eneste krav til dem eller stiller spørsmål ved oppførselen deres. Anonymous poster hash: 6c488...523 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå