AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Er mann og ny på dette med nettdating. Har laget meg profil på Møteplassen.Min ønskelige aldersgruppe er 30-38 uten barn. Ser at mange barnløse damer i begynnelsen og misten av 30-årene ikke vil ha barn eller haker av på "Kanskje,i fremtiden". Er dette vanlig?Bør man unngå slike damer om man vil ha barn eller er "kanskje i fremtden" noe man bare skriver.Vil dere som skriver slikt være åpen for å ombestemme dere? Anonymous poster hash: 6bf48...5a8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er i den alderen, og ville ikke ha huket av for "kanskje", nettopp fordi jeg vet jeg ikke vil ha barn, hverken nå eller senere. Anonymous poster hash: 56f20...a00 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har huket av for det. Har ønske om barn, men ikke for enhver pris. Livvsituasjonen må være slik at det er greit å sette et barn til verden. Dessuten er jeg redd for å skremme vekk en del menn med å si klart "ja, jeg vii ha barn". Anonymous poster hash: 3abad...83c
Sapientia Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Jeg ville skrevet "kanskje i fremtiden" , fordi det rett og slett ikke er et veldig sterkt ønske for meg. Hadde jeg blitt sammen med en som ikke ønsker barn hadde det vært helt greit. Hadde jeg blitt sammen med en som vil ha barn dersom alle omstendigheter ligger til rette for det, så er ikke barn utenkelig. Men jeg hadde neppe blitt sammen med en som vil ha barn umiddelbart eller som hadde mast mye om det. Nå er jeg sammen med en jeg synes er helt super, og status for oss begge er fortsatt "kanskje i fremtiden". 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er blant de som skriver at jeg ikke vil ha barn. Men om det er slik at jeg finner den rette og han ønsker seg et barn sterkt, så kan jeg revurdere dette. Anonymous poster hash: 73caa...ac7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 De fleste i 30-årene er voksne nok til å vite hva de vil. Jeg ville gått utifra at mange som skrev "kanskje i fremtiden" vil ha barn, men ikke ville fremstå desperate eller stresset, da den biologiske klokken tikker i den alderen. Jeg tror du kan gå for de som skriver kanskje i fremtiden men selvsagt unngå de som sier nei da de antakeligvis ikke vil ombestemme seg. Anonymous poster hash: 28417...bbf
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er i 30 årene og jeg ønsker klart barn. Fornuftige damer kalles det Ikke nødvendigvis. Fornuftige damer er de som etter mange års forsøk innser at det kanskje ikke er for dem. Anonymous poster hash: f0b86...999
Ladycat Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er enig i dette, og tror at om man skriver "kanskje i fremtiden" så vil man innerst inne ha barn - eller i allfall være åpen for å få barn med den rette personen. Ikke la det avskrekke deg De fleste i 30-årene er voksne nok til å vite hva de vil. Jeg ville gått utifra at mange som skrev "kanskje i fremtiden" vil ha barn, men ikke ville fremstå desperate eller stresset, da den biologiske klokken tikker i den alderen. Jeg tror du kan gå for de som skriver kanskje i fremtiden men selvsagt unngå de som sier nei da de antakeligvis ikke vil ombestemme seg.
Ramona Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Kanskje de mange av dem skriver det for å virke mer interessante for menn rundt egen alder som skal "ta det som det kommer" i 12 år først. 1
Apehjerne Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Ville skrevet atjwg ikke ville ha og der er jeg urokkelig og kommer ikke til å ombestemme meg
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er ei sånn ei som sier kanskje i fremtiden. For min del er det en kombinasjon av å ikke vite om jeg vil ha og et nøkternt og realistisk forhold til det faktum at tiden kanskje går fra meg før jeg finner en som jeg kunne tenkt meg å få barn med eller evt at kroppen ikke vil samarbeide uansett. Det er ikke en selvfølge å kunne bli gravid, så jeg synes egentlig det er bra at jeg ikke har et brennende ønske om å få barn, sånn i tilfelle jeg er ei som ikke kan.Anonymous poster hash: 1c750...49e 1
Zouk Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er i slutten av 30-årene og hadde satt "kanskje i fremtiden" fordi jeg gjerne prøver HVIS jeg treffer rett mann. Men, jeg innser at tiden renner ut. Desstuen: Hvis det ikke klaffer naturlig tviler jeg sterkt på at jeg vil sette himmel og jord i bevegelse med prøverør / donor etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå