Gå til innhold

Kjoler eller skjørt med litt lengde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen steder de har kjoler eller skjørt med litt lengde? Vil gjerne ha noe som passer seg å bruke ut blant folk. Vil helst ha tips om fysiske butikker, siden jeg må få prøvd klærne på.

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Vet du... jeg lette meg grønn på mandag... og endte på KappAhl, i avdelingen for Hampton Republic.

Kom ut med et jeansskjørt i knelengde.

Det triste var at noen av de superfine skjørtene var kun tilgjengelig i XL utgaver... *snufs* for oss som måtte ha 34...Men, det skal være noe til alle.

Så de hadde kjoler med anstendig lengde også, - så kanskje det er verd å gå igjennom bare for å se?

Endret av Lille-pus
Skrevet

Hm, KappAhl, ja. Har ikke vært der en stund så det er jo verdt et forsøk! I sommersesongen er det vanskelig å være høy altså, for alt som er "anstendig" på andre, er miniskjørt og minikjoler på meg. :daane:

Starter å bli litt vel varmt å gå i bukse på jobb, nå som det er oppe i 30 grader hver gang sola titter frem.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det var i ren frustrasjon og forbannelse jeg plutselig kom på at Hampton hadde fått positv omtale... så jeg sveivet innom for å se.... andre steder var det kun de aller koreste tilbake... og de er ikke lange altså!

Sånn short-shorts lengde på dem, så for Guds skyld... Ikke nys! :fnise:

Skrevet

:ler:

Nei, men da skal jeg jaggu ta en titt på KappAhl! Enn så lenge: Tar gledelig i mot tips fra andre om det er flere som vet om noe!

Skrevet

Fant ingenting på KappAhl når jeg var kjapt innom i sted. Gikk innom Floyd også, de hadde ingen kjoler eller skjørt som jeg var ute etter heller, men de hadde kortbukser! Selvfølgelig er jeg for høy til det og, for de skal rekke til litt midt på leggen / litt over midten på leggen, men de treffer meg akkurat i knehasen. Ubehagelig. :( Designerne må skjerpe seeeeg. Jeg trenger klær om sommern jeg og!

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært innom lindex? Der har de også noen fine til den lengden. Dessverre fins de kun i den formfulle avdelingen. Det jeg gjør er å sy om skjørtene, slik at størrelsen passer. Det er heller ikke vanskelig;)

Ofte er det ikke mange som kjøper de extra store og da havner de i restkurven til en latterlig pris.

Anonymous poster hash: 52607...98c

Skrevet

Har ikke symaskin eller overlockmaskin så får ikke sydd inn klærne, ikke vet jeg hvordan jeg skal få det fint heller når jeg må sy inn sååå mye. Har sett på den Lindex'en som er oppe hos oss, men de har ingenting i grei lengde som passer meg hvertfall.

Ellers takk for tips! :)

Gjest Teora
Skrevet

Kanskje midiskjørt kan funke, selv om det kanskje blir litt korterer enn "midi" på deg?

Skrevet

Kanskje midiskjørt kan funke, selv om det kanskje blir litt korterer enn "midi" på deg?

Det kan funke, får sjekke det ut! Takk :)

Gjest Ingaborga
Skrevet

Har selv kjøpt et langt skjørt, og så flere like lange, på bikbok. De har jo masse salg nå, og skjørtene hang på salg, så utvalget varierer nok en del fra butikk til butikk, men jeg er veldig fornøyd med det jeg kjøpte :)

Jeg er 170 høy, og har skjørtet fra ca 10 cm under bh'en, og da rekker det til anklene :)

Skrevet

Har selv kjøpt et langt skjørt, og så flere like lange, på bikbok. De har jo masse salg nå, og skjørtene hang på salg, så utvalget varierer nok en del fra butikk til butikk, men jeg er veldig fornøyd med det jeg kjøpte :)

Jeg er 170 høy, og har skjørtet fra ca 10 cm under bh'en, og da rekker det til anklene :)

Bikbok er nok litt for ungdommelig for meg, men jeg kan jo likevel ta en titt. Forøvrig er jeg 12 cm høyere enn deg, så skjørtet ville vel rekket meg midt på leggen. Har et maxiskjørt som rekker meg til midt på leggen og det ser egentlig veldig corny ut - men det er godt mulig er fordi skjørtet jeg har er laget for å treffe bakken så og si. Så kan jo alltids sjekke ut ja, takk for tips. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...