Synne_123 Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har en kjæreste/samboer og går på p-pillen. Jeg er flink til å ta pillen, men sist mnd byttet jeg merke. Og i det siste har kroppen min oppført seg veldig rart og jeg blir jo litt paranoid. Dum som jeg var tenkte jeg ikke på at det kanskje var en risiko å ha sex når jeg har byttet merke. Jeg har alltid merket det på utfloden min når det er tid for EL - selv om jeg har gått på pillen. Denne mnd var det mye tykkere og mer enn ellers. Jeg har også hatt en del murringer i nedre del av magen som har vært ganske likt med menssmerter. Og noe av det rareste er at sjeden har blitt trangere - til tross for mer sex (økt sexlyst) og mindre knipeøvelser. Er dette på grunn av bytte av pillemerke eller er det en liten krabat på vei?
Synne_123 Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2014 og ja. glemte en ting. Jeg føler et stort behov for å tøye hoftene/lysken. Jeg har aldri vært unormalt opptatt av å tøye, men nå føler jeg et sterkt behov for å tøye hoftene HELE tiden.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Man har ikke eggløsning på p-piller. Det er nok bare hormonelle plager i forbindelse med bytte av p-piller, men ta en test for å være sikker. Anonymous poster hash: 76298...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå