AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Heisann! Jeg sliter med å finne klær jeg liker. Liker deler av stilen til Blair Waldorf i Gossip Girl (ikke nødvendigvis dyre plagg, men den type plagg). Problemet er at mange av den type klær ikke passer meg fordi jeg har litt for store pupper til det (har ikke store pupper, medium kanskje). Finner ingen annen stil jeg trives med og lurer derfor på om noen har noen tips til hvordan jeg kan finne liknende stil, passende til medium-pupper? Kan legge ved noen eksempler av den stilen hun har som jeg liker: Anonymous poster hash: e483b...27e
Gjest Nanne70 Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Skaff deg en skikkelig, velsittende bh, så sitter klærne bedre. Prøv evt. en minimizer-bh. Jeg ser ikke at det skulle være noe problem å kopiere en slik stil med middelstore pupper
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Skaff deg en skikkelig, velsittende bh, så sitter klærne bedre. Prøv evt. en minimizer-bh. Jeg ser ikke at det skulle være noe problem å kopiere en slik stil med middelstore pupper Det som er at folk med litt pupper er ikke anbefalt å bruke klær som sitter så langt opp mot halsen. Jeg ser skikkelig bred ut når jeg har på sånne topper pga puppene. Har passende BH. Hva er minimizer-bh og hvordan fungerer den? Anonymous poster hash: e483b...27e 1
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Må du være en 1-til-1 blåkopi? Velg skjorter/bluser/overdeler med v-ringning og det du opplever som et problem er løst. Tipset om minimizer BH er lurt, men det kan være greit å vite hvor store er de? - Du vet, speil er også løgnere 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Neida, må ikke være det, men jeg sliter med å finne ting som ligner som har litt utrigning, uten at det igjen blir for mye. V-hals er en god idè, men kan ikke si jeg har sett mye av det nå for tiden? Bruker 70D/75C i BH-størrelse. Jada, speil er løgnere, men det er den eneste pekepinnen jeg har på hvordan jeg ser ut. Anonymous poster hash: e483b...27e
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Ikke urimelig store, men ikke de minste. Det er jo salg overalt nå... får jeg forsiktig tipse om å stikke snuten inn i butikker du eller ikke har tenkt på å besøke? - enten fordi de virker for dyre, for fine, for ett-eller-annet. Det hender det er hyggelge overraskelser å finne, og det du ser etter er ikke noe som ble funnet opp i fjor høst... så se ikke bort fra at såkalte 'litt finere butikker for kjerringer' kan ha Og du... spør etter det du leter etter i butikken
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Jeg pleier å gå inn på "finere butikker for kjerringer" som du så fint kaller det. Har ikke funnet noe der hittil, ikke som passer. Er ganske lang med "mye" former, så det gjør det jo også litt vanskelig å finne noe som passer. Har spurt før, men synes det bare blir ubehagelig fordi selgerne da blir så pushy og føler meg presset til å kjøpe noe jeg ikke vil ha engang. Ikke opplevd at de har funnet noe jeg faktisk er ute etter heller. Men vi får se, skal titte litt ekstra! Anonymous poster hash: e483b...27e
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Da sjekker du den typen butikker du ikke nødvendigvis pleier besøke. Om du pleier handle på Høyer, så går du inn på H&M, og vica versa. Tenker det er verd å stikke nesen inn på H&M jeg Eksempel her. Endret 16. juli 2014 av Lille-pus
Gjest Nanne70 Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Det som er at folk med litt pupper er ikke anbefalt å bruke klær som sitter så langt opp mot halsen. Jeg ser skikkelig bred ut når jeg har på sånne topper pga puppene. Har passende BH. Hva er minimizer-bh og hvordan fungerer den? Anonymous poster hash: e483b...27e Å, sånn å forstå Men tror du ikke det går an å finne liknende klær som har en mer kledelig halsutrigning, da? En minimizer er en bh som får puppene til å se mindre ut, uten å klemme dem flate eller noe. Kan anbefale Urban Minimizer fra Triumph, den er i tillegg superbehagelig å ha på.
SuperFace Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Åh, hun har så nyydelig stil <3 Hva med å se her? Her har de av og til eksakte matcher av plaggene fra tv-serier, og noen ganger lignende plagg. I tillegg blir det kanskje lettere å finne lignende plagg selv når du har et konkret plagg å gå ut ifra? Jeg ville trodd at du lett fant plagg som passer når du har medium pupper.. Men hva med å se på Kleins, Høyer og Mexx? De har vel litt mer "dame"-klær sammenlignet med H&M o.l.! Prisklassen er litt høy, kanskje, men uansett en god del lavere en Blairs Fant foresten noen fine eksempler noen overdeler til grei pris i Blair-stil. Tror disse er fra Mexx, og jeg vet moren min med store pupper bruker å kjøpe mye klær der. Kanskje denne fra H&M også? Den ser ganske romslig ut faktisk! Endret 16. juli 2014 av SuperFace
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Fant ingenting når jeg tittet rundt i sted. Fant noe som passet til stilen, men som igjen - så helt forferdelig ut på meg. Stilen gir Blair / Leighton Meester en veldig fin fasong, mens jeg blir bare feit og firkanta i de klærne jeg prøver som jeg synes minner. Anonymous poster hash: e483b...27e
belle_ Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har også store pupper, 80e, men ingen problem med finne slike klær. De har mye fint på h&m, den avdelingen med litt mer classy klær. Så har de mye fint på mango, og på zara.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har også store pupper, 80e, men ingen problem med finne slike klær. De har mye fint på h&m, den avdelingen med litt mer classy klær. Så har de mye fint på mango, og på zara. Kommer jo an på kroppsformen din ellers og da, ikke bare puppene. Anonymous poster hash: e483b...27e
belle_ Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Kommer jo an på kroppsformen din ellers og da, ikke bare puppene. Anonymous poster hash: e483b...27e Ja, men den er det jo ikke nevnt noe om, så da blir det litt vanskelig å anbefale!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #15 Skrevet 16. juli 2014 Ja, men den er det jo ikke nevnt noe om, så da blir det litt vanskelig å anbefale! Jeg har brede skuldre, medium pupper som sagt, smal midje, store hofter. Anonymous poster hash: e483b...27e
belle_ Skrevet 16. juli 2014 #16 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har brede skuldre, medium pupper som sagt, smal midje, store hofter. Anonymous poster hash: e483b...27e Ja, det høres mye likt ut som min kropp, bare at jeg har smale skuldre Synes de stedene jeg nevnte har mye fint. Man må jo bare prøve seg frem å se hva som passer.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #17 Skrevet 16. juli 2014 Ja, det høres mye likt ut som min kropp, bare at jeg har smale skuldre Synes de stedene jeg nevnte har mye fint. Man må jo bare prøve seg frem å se hva som passer. Ja, tror det er kombinasjonen puppene + skuldrene som gjør at jeg ser stor ut i sånne topper. Har ingen mango eller zara-butikk i nærheten og jeg tør ikke bestille online, andre tips til butikker jeg kan se i? Anonymous poster hash: e483b...27e
belle_ Skrevet 16. juli 2014 #18 Skrevet 16. juli 2014 Ja, tror det er kombinasjonen puppene + skuldrene som gjør at jeg ser stor ut i sånne topper. Har ingen mango eller zara-butikk i nærheten og jeg tør ikke bestille online, andre tips til butikker jeg kan se i? Anonymous poster hash: e483b...27e Ja, føler meg jo av og til litt stor selv mtp puppene mine, de er veldig store. Men kan se for meg at man kan se litt større ut med brede skuldre i tillegg Hmm, hvor bor du hen? Litt enklere om man kan sjekke hvilke butikker som finnes. Tidvis har jo alle disse kjedebutikkene slike classy topper/bluser og skjørt. Jeg har handlet det i alt fra Lindex til kappahl og gina tricot, også bikbok. Men de to sistnevnte har jeg ikke sett sånt på en stund!
KaDust Skrevet 16. juli 2014 #19 Skrevet 16. juli 2014 Ja, føler meg jo av og til litt stor selv mtp puppene mine, de er veldig store. Men kan se for meg at man kan se litt større ut med brede skuldre i tillegg Hmm, hvor bor du hen? Litt enklere om man kan sjekke hvilke butikker som finnes. Tidvis har jo alle disse kjedebutikkene slike classy topper/bluser og skjørt. Jeg har handlet det i alt fra Lindex til kappahl og gina tricot, også bikbok. Men de to sistnevnte har jeg ikke sett sånt på en stund! Bor i Østfold! Tror mye av problemet mitt ligger i at jeg er litt redd for å se stor ut også, eller større enn jeg er. Og vips dret jeg i AB-funksjonen. Kom bare nær i starten uansett og fortsatte da bare med det.
belle_ Skrevet 16. juli 2014 #20 Skrevet 16. juli 2014 Bor i Østfold! Tror mye av problemet mitt ligger i at jeg er litt redd for å se stor ut også, eller større enn jeg er. Og vips dret jeg i AB-funksjonen. Kom bare nær i starten uansett og fortsatte da bare med det. Hehe, sånt som skjer da vel Men Østfold er jo ikke så langt i fra f. eks Oslo, så er jo muligheter til å ta seg en liten dagstur å shoppe litt? Da er jo utvalget ufattelig mye større.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå