Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig slått meg på Ebay!!! Jeg har sansen for Burberry, men synes egentlig at det kan være litt dyrt... Men på Ebay har jeg nå kjøpt bikini til meg selv, slips til Mannen og kjole til småtten. Alt til en brøkdel av normal pris!

Så altså: prøv dere påEbay om det er ting dere ønsker dere - utrolig gøy (og beklageligvis kanskje vanedannende....? :oops: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Så snobbete du er...

Tenker på Burberry som snobbemerke nr en jeg da..

Også til barn også da :o

Jaja, hver sin smak!

Skrevet

Høres ut som om gjest er litt misunnelig.....

Takk for tips!

Skrevet

Er det privat personer som selger ting på EBay?

Gjest Odense
Skrevet

Det er det samme som qxl..bare at det er myyyye større..og billigere en de dødsdårlige kopiene som svirrer rundt her i Norge..

Skrevet
Så snobbete du er...

Tenker på Burberry som snobbemerke nr en jeg da..

Også til barn også da :o

Jaja, hver sin smak!

Herregud :o Dårlig dag i dag, gjest ?

Synes Burberry er helt knall, dvs. har ikke noe (ennå), men liker de klassiske "rutene".

Ønsker meg sko, kåpe og solbriller derfra.

:hoppe:

:: titte på eBay ::

Gjest Anonymous
Skrevet

Så altså: prøv dere påEbay om det er ting dere ønsker dere - utrolig gøy (og beklageligvis kanskje vanedannende....? :oops: )

Jepp, veldig vanedannende. Jeg handler masse der, har ikke prøvd meg på klær, synes det er vanskelig med størrelser og sånt, men alt mulig annet...................

Skrevet

Jeg har og kjøpt Burberry bikini på eBay. Men så gikk 60 minutes en kveld og der var det en reportasje om eBay..fikk noe bismak da. Reportasjen tok egentlig for seg problemet med organiserte tyver som spesialiserer seg på å stjele klær, sminke etc i kjente merker i butikkene i USA. På denne måten kom de inn på eBay, at dette blir en av de største omsettingsplassene for tyvgodset. Klart, det er jo en genial løsning for de. I tillegg har man jo problemet med fake klær der og. Kopiene er meeget gode, det er jo de som har handlet der inne og gått til mennesker som enten jobber med det merket det er snakk om eller andre eksperter og fått fastslått at det ikke er ekte. Dette har blitt en stor forretning.

Klart at det ihvertfall i mange tilfeller dreier seg om enten tyvgods eller uekte ting, lite sannsynlig at man ellers skulle sitte med så mange eksemplarer av disse varene.(Er jo ikke sjelden at en person der inne prøver å selge ett eksemplar, for så å ha ett nytt til salgs sekundet etterpå.)

Vet ikke om jeg slutter å handle helt der, men som sagt det har gitt meg en bismak ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...