AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Sliter med masse masse føflekker i underlivet, altså på fitta og helt bak. Mange i mellom leppene, også generelt i underlivet og mellom lårene. Synes det er kjeeeeempe ekkelt. Jeg lar ikke typen min gå ned på meg, eller se ned engang/ eller inn. Gjør han det blir jeg helt hysterisk (han vet ikke hvorfor) Han har sikkert sett det, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Er det en måte å fjerne de på? Anonymous poster hash: bc9d0...693
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Det kan du, enten kirurgisk eller med laser. Uansett må du forberede deg på bedøvelsesstikk (lokalbedøvelse med sprøyter) og å ligge ganske utbrettet en stund. Laser er mest utbredet på private klinikker, jeg vet ikke om så mange andre som har laser. Kirurgi kan du både få tatt hos et privat legsenter og hos fastlegen. Edit: Presisert at kirurgi er det mest normale, og foretas hos både private og hos fastlegen. - det er absolutt rimeligst hos fastlegen. Endret 16. juli 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 føflekk og så hysterisk? Tviler vel på at kjæresten din bryr seg om det Anonymous poster hash: db2de...801 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Sliter med masse masse føflekker i underlivet, altså på fitta og helt bak. Mange i mellom leppene, også generelt i underlivet og mellom lårene. Synes det er kjeeeeempe ekkelt. Jeg lar ikke typen min gå ned på meg, eller se ned engang/ eller inn. Gjør han det blir jeg helt hysterisk (han vet ikke hvorfor) Han har sikkert sett det, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Er det en måte å fjerne de på? Anonymous poster hash: bc9d0...693 Går det an å få føflekker på slimhinner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå