AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Jeg merker at jeg blir så utrolig nedfor av dette været. Jeg og samboeren bor et stykke unna familie osv, og jeg har ingen venner akkurat her. Idag for eksempel er det utrolig fint vær, og jeg er hjemme alene. Jeg føler så utrolig på presset til å dra ut og nyte sola, men jeg har jo ingen å gjøre det med. Jeg vet ikke, jeg bare føler meg så utrolig mye mer ensom når alle andre er ute og koser seg, mens jeg sitter inne og depper Anonymous poster hash: 42d88...59b
Mrs Smith Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Dra på tur da vel, er jo deilig å komme seg ut
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Hvorfor er du avhengig av andre for å stikke ut og kose deg? Å kunne trives i eget selskap er verdifullt. Anonymous poster hash: 4ac3d...38b 3
Bloodflowers Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Akkurat nå ligger jeg alene på et teppe i en park og koser meg med musikk og en bok. Jeg tok med meg niste og vann og her har jeg ligget et par timer. Det blir litt hva en gjør det til. Jeg liker å høre på musikk eller lese en bok, for da rømmer jeg inn i en annen verden og glemmer litt at jeg er ensom. Prøv å kom deg ut, drep noen timer. Det blir ihvertfall ikke verre 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Livet må være nitrist om man er avhengig av andre for å klare å gå ut en tur. Anonymous poster hash: ae8dc...7de
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Jeg skjønner det kan Være trist om du bestandig er ensom og ikke kjenner noen på stedet. Men siden det er så fint t Vær er det også en ypperlig mulighet til å komme seg ut og kanskje treffe noen nye mennesker. Du er garantert ikke den eneste som er alene ute, og kanskje kan du prøve å komme i kontakt med noen nye mennesker. I sola er dette faktisk enklere. Ta med deg drikke mat og en bok. Musikk på øyet så holder du noen timer i parken eller på stranda 😊Anonymous poster hash: 2eebb...ef4
Ms. Steele Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Ta med deg god musikk og sleng deg ned på et håndkle på stranden! Kjempedeilig å nyte sol alene slik også! Siden jeg er småbarnsmor så er det sjelden jeg får tid til slikt
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Skjønner godt ts vegrer seg for å gå ut alene. Folk vil jo tro du er viggo venneløs når du er alene ute i finværet. Feks sitte i en park alene ser jo utrolig trist og taperaktig. Et tips kunne være å skaffe seg hund? For da er det normalt du lufter hunden alene, og folk vil ikke mistenke at du er en taper. Anonymous poster hash: a9580...963
netpuppy Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Skjønner godt ts vegrer seg for å gå ut alene. Folk vil jo tro du er viggo venneløs når du er alene ute i finværet. Feks sitte i en park alene ser jo utrolig trist og taperaktig. Et tips kunne være å skaffe seg hund? For da er det normalt du lufter hunden alene, og folk vil ikke mistenke at du er en taper.Anonymous poster hash: a9580...963 Kødder du? 4
Gjest Artistina Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Balkongen eller hagen? Jeg nyter livet på balkongen når solen skinner og jeg er alene hjemme. Leser og koser meg .. og tar turen inn når jeg må koble av fra solen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå