BlendaSensitive Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Ganske enkelt. Ser nær bekjent proklamerte på facebook at nå skal hun kjøpe dette. Er det så fantastisk at man skriver på fb om det? Hvorfor kjøpe det i det hele tatt?? Bra produkter, hvordan blir det tilpasset éen hud, farge, behov?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Det er veldig mange her inne som ikke synes det er bra og som har sagt opp sine avtaler. Mange føler de får produkter som ikke passer til hud- og hår på tross av at man fyller inn detaljerte opplysninger. Noen mener de bare får testere man like gjerne kunne fått på et parfymeri gratis. Jeg har hatt abonnement i snart ett år, men nå begynner jeg å gå lei selv.. Er ikke enig i at det kun er testere man får, ofte får man full størrelse av produktet. Grunnen til at jeg sier opp er at jeg ikke alltid føler merkene de distruberer holder stand! Noen er kjempebra, mens andre er dårligere enn sminke fra H&M.. Anonymous poster hash: dcb62...f02
neon_sun Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har også sagt opp mitt abbonement. Som regel har det vært ett produkt jeg har likt og brukt, men for 179 kunne jeg jo kjøpt dette utenom som regel. Fikk veldig mye som jeg aldri kommer bruke, som oransje leppestift og neglelakk. Samtidig er det veldig kjekt med pakke i posten, så jeg er litt ambivalent til å begynne på igjen eller ikke. Men etter et halvt år er det ingen av produktene jeg fikk jeg har vurdert å kjøpe igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå