Gå til innhold

Kjole, trenger synspunkter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kikket på den selv, men turte ikke kjøpe den (har litt for mye former til at den ville vært veldig fin på meg). Men jeg syns den er utrolig fin! Du kan jo bytte ut fargen på båndet, og ta en som matcher fargene du skal ha ellers i bryllupet?

Anonymous poster hash: 156d2...f72

Skrevet

Jeg kikket på den selv, men turte ikke kjøpe den (har litt for mye former til at den ville vært veldig fin på meg). Men jeg syns den er utrolig fin! Du kan jo bytte ut fargen på båndet, og ta en som matcher fargene du skal ha ellers i bryllupet?

Vi skal ikke ha noe fargetema, men vurderer syrin eller lavendel. Er bare så redd for å se tilbake i ettertid og angre :P

AnonymBruker
Skrevet

Den var veldig fin!

Anonymous poster hash: d8925...66c
AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg absolutt bare hatt båndet i samme farge som kjolen :) Blir nydelig fint, markerer midjen på en fin måte :)

Anonymous poster hash: 3a1a8...ec9
Skrevet

Da ville jeg absolutt bare hatt båndet i samme farge som kjolen :) Blir nydelig fint, markerer midjen på en fin måte :)

Anonymous poster hash: 3a1a8...ec9

Ja vurderer det for å gjøre det enkelt og klassisk :) men fikk tilsendt bilder av kjolen med andre farger på båndet, og da falt jeg litt for champagne :)

Uff, vanskelig!!

AnonymBruker
Skrevet

Ja vurderer det for å gjøre det enkelt og klassisk :) men fikk tilsendt bilder av kjolen med andre farger på båndet, og da falt jeg litt for champagne :)

Uff, vanskelig!!

Champagne tror jeg kan være kjempefint på den!

Gjest Livmora
Skrevet

Lavendel ville vært fint, men er enig med st det beste ville vært å ha samme farge som resten av kjolen:-)

Skrevet

Champagne tror jeg kan være kjempefint på den!

Takk! Så på bildene med champagne farge, den er veldig lys og diskré, så tror det blir pent :)

Den er ihvertfall bestilt!! :D

AnonymBruker
Skrevet

Åååh :-) Jeg har ikke sett bilde av den med andre farger, tror du at du kunne lagt ut med champagne?

Skrevet

Åååh :-) Jeg har ikke sett bilde av den med andre farger, tror du at du kunne lagt ut med champagne?

Jeg fikk tilsendt bilde på Chatten hos jjshouse, kunne ikke lagre dem :/

Skrevet

Og den kjolen der var absolutt ikke min smak! Og ikke det jeg spurte om heller ;-)

Den kjolen du har tittet på har jeg også sett på, synes den typen er finere enn den andre er linket til. Du kan jo bestille med champagne-fargen på båndet, blir det helt feil kan man helt sikkert skaffe et bånd utenom?

Gjest Daenerys
Skrevet

Den så nydelig ut! Jeg tenker at du kan dra til en skredder her i Norge som kan sy et identisk belte i en annen farge dersom du ikke liker den? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hm, den ville kanskje vært finere med et litt smalere bånd? Men jeg er ingen brudekjoleekspert, da.

Vil bare tipse om at JJ's House kanskje ikke har de fineste kjolene. Mange ser ålreit ut på bilder, men den ene kjolen jeg har sett i levende live så virkelig billig ut. Ikke så godt sydd, og jeg synes man kunne se på stoffet (glatt sateng) at kjolen ikke hadde kostet mange pengene.

Mener ikke å være helt snobb her, men tenkte det var greit å gjøre deg oppmerksom på at i hvert fall noen av kjolene ikke er like pene i ekte 3D som de er på bildene på nettsiden :)

Anonymous poster hash: 24789...d61
Skrevet

Hm, den ville kanskje vært finere med et litt smalere bånd? Men jeg er ingen brudekjoleekspert, da.

Vil bare tipse om at JJ's House kanskje ikke har de fineste kjolene. Mange ser ålreit ut på bilder, men den ene kjolen jeg har sett i levende live så virkelig billig ut. Ikke så godt sydd, og jeg synes man kunne se på stoffet (glatt sateng) at kjolen ikke hadde kostet mange pengene.

Mener ikke å være helt snobb her, men tenkte det var greit å gjøre deg oppmerksom på at i hvert fall noen av kjolene ikke er like pene i ekte 3D som de er på bildene på nettsiden :)

Anonymous poster hash: 24789...d61

Takk for tipset! Jeg må ærlig innrømme at jeg er skeptisk, men kjolen koster bare 1300, så om den ikke er noe pen, har jeg råd til å feile, og kan heller kjøpe brukt eller noe :)

Skrevet

Nydelig kjole, og gratulerer :)

Vi har samme smak også, vurderte en lignende kjole selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...