Gjest Xavia Skrevet 25. juni 2004 #1 Skrevet 25. juni 2004 Her om dagen måtte jeg fornye min Biotherm lipgloss, som jeg har vært utrolig fonøyd med. Uheldigvis førte ikke parfymeriet jeg var innom, Bitherm sminke..arg.. Ja, ja. Hadde et ærend i apoteket, og ramla over Aco sminke, parfymeriets egen serie. Der så jeg lipgloss, og jeg tok sjansen, og kjøpte en. (Billige var de også, en 70-80 kroner) Må si jeg var overraska! den var virkelig god. Den satt lenge på leppene (faktisk mer holdbar enn Biothem sin), ga fin farge, og mye gloss!! Kan anbefales på det sterkeste!
Julie Skrevet 25. juni 2004 #2 Skrevet 25. juni 2004 Skal skrive meg det bak øret. Har sett ACO sminken når jeg har vært innom apoteket, men tenkt at "den er sikkert ikke noe særlig". Julie.
Gjest Xavia Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 Har sett ACO sminken når jeg har vært innom apoteket, men tenkt at "den er sikkert ikke noe særlig". Må bare understreke at jeg kun har prøvd lipglossen, og ikke noe av den andre sminken fra Aco.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå