AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Vi synes ofte det er vanskelig å finne tv-programmer begge liker å se. Når den ene ser noe den liker kjeder den andre seg. Hva pleier dere å se sammen?Anonymous poster hash: e0f4e...52b
Nanami Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Game of Thrones, True Blood, Californication, Nattpatruljen, Fengslet i utlandet, alle typer dyreprogrammer med søte dyr. Hmm. Kommer ikke på mer akkurat nå. Men noen ganger veksler vi litt annenhver på hva vi vil se på
Cecee Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Vi bruker mest Netflix, du kan jo koble det til tven også. Da får man se hele sesonger uten å måtte passe på når det går på tv. Vi ser mye på Frustrerte Fruer (han synes det er kjempegøy, faktisk), The Office US, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Breaking Bad.. Og så ser vi forskjellige dokumentarer av og til
melatonin Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Spartacus, game of thrones, åndenes makt, the following.. masse spenning og kule ting som skjer:) jeg er litt "guttete" så vi liker mye det samme....
Gjest Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Bruker Netflix her også og har trålet oss gjennom Breaking Bad og nå ser vi på Broadchurch - elsker krimserier begge to. Av og til gidder vi kanskje se en film. Top of the lake er også en serie vi likte.
CMHuser Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Supernatural, som regel Ser egentlig ikke så mye på tv, men hvis vi gjør det, går det i Supernatural!
Mrs Smith Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Breaking bad, Sons of anarchy og walking dead. Vi ser veldig lite på tv utenom det.
Puny Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Sons of anarchy, bordwalk empire, game of thrones
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Ts: takk for gode tips. Har veldig lyst å se game of thrones. Problemet er at han ikke liker noen serier,kun actionfilmer og pawn stars på max. Jeg er så lei av det. Så vi ser av pg til på hver vår tv, selv om det er usosialt.Anonymous poster hash: e0f4e...52b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Supernatural, Dexter, Castle Kjæresten min elsker filmer, jeg hater filmer og liker bare serier. Han kan se noen episoder av en serie på rad før han ikke orker mer, så vi får jo sett litt sammen Anonymous poster hash: 6b52a...b43
Dina86 Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Big bang theory, resurrection,criminal minds, csi, storage wars. Vi ser også mange historiske dokumentarer.
Lalunaa Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Sons of anarchy, the walking dead, Vikings, hell on wheels, breaking bad, hemlock grove(netflix), pantelanerne, game og thrones... Dette er bare noe av det vi ser :-)
Nanami Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Ts: takk for gode tips. Har veldig lyst å se game of thrones. Problemet er at han ikke liker noen serier,kun actionfilmer og pawn stars på max. Jeg er så lei av det. Så vi ser av pg til på hver vår tv, selv om det er usosialt.Anonymous poster hash: e0f4e...52b Uffda, det hørtes trist ut :/ Kan dere ikke forsøke å se annenhver program da kanskje? Kjæresten min liker å se på pawnstars og gold rush, noe jeg synes er uendelig kjedelig. Men da ligger jeg med hodet på fanget hans og suller med mobilen, og etter en episode eller to så ser vi på noe vi begge eller jeg synes er gøy
KaDust Skrevet 16. juli 2014 #15 Skrevet 16. juli 2014 House, Lie to Me, Game of Thrones, Big Bang Theory, Resurrection, Jericho, The Walking Dead, Lilyhammer, Fringe, Anger Management, Camelot, Falling Skies og mer.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #16 Skrevet 16. juli 2014 Ts: hvis vi ser noe jeg liker sovner han eller sitter med mobilen og følger ikke med. Så vi kan aldri snakke om noe på tv sammen. Hvis jeg sitter med mobil eller pc når det er noe kun han liker blir han sur og ber meg være litt med. Ikke noe verdensproblem, men likevel kjedelig å ikke ha så mye felles. Han liker heller ingen form for spill.Anonymous poster hash: e0f4e...52b
FantasDick Skrevet 16. juli 2014 #17 Skrevet 16. juli 2014 Vi ser kun på Hotel Cæsar (jada..), Hell's Kitchen og Masterchef sammen.
søtpai Skrevet 16. juli 2014 #18 Skrevet 16. juli 2014 Hvis noe han liker er på tv, så ser vi på det og omvendt. Går mye i pawn stars, bar rescue, politiet, trolljegeren, real housewives of beverly hills, pinlige sykdommer o.l
Gjest avocadoen Skrevet 16. juli 2014 #19 Skrevet 16. juli 2014 Vi ser så og si alt sammen. Og vår favorittserie er " helt perfekt"
Gjest avocadoen Skrevet 16. juli 2014 #20 Skrevet 16. juli 2014 Ts: hvis vi ser noe jeg liker sovner han eller sitter med mobilen og følger ikke med. Så vi kan aldri snakke om noe på tv sammen. Hvis jeg sitter med mobil eller pc når det er noe kun han liker blir han sur og ber meg være litt med. Ikke noe verdensproblem, men likevel kjedelig å ikke ha så mye felles. Han liker heller ingen form for spill.Anonymous poster hash: e0f4e...52b Kanskje du heller bør finne noen du har samme interesser som da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå