Gå til innhold

Sjenerte er det en iboende personlighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, vi er en guttegjeng som ofte går ut på byen(minst to ganger i uka). Det er litt for å ha det kult sammen og litt for å sjekke damer. Uansett han ene tror jeg aldri tør å sjekke opp damer, i hvert fall ikke som oss andre, vi andre prøver å kline med jenter og få dem hjem. Han prøver seg aldri fordi han er sjenert. Men er det ikke litt spesielt å være sjenert når man egentlig har vilt draget? Det er sykt pene jenter som sjekker han opp og pusher på for å få han med seg hjem(han blir med dem hjem) Så kan det være at han kommer til å være sjenert for alltid? Synes selv det virker veldig spesielt. Man burde vel miste sjenansen når man får positive erfaringer?

Denne sjenansen har han også når han har drukket svært mye. Han blir med jenter hjem, men det er de som tar med han og ikke han som sjekker opp dem.

Anonymous poster hash: 7d7da...b09
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han liker gutter? :plystre:

Anonymous poster hash: 7bfd4...54a
Skrevet

Hvorfor skal han nedverdige seg selv med å fly rundt etter kvinnfolk, som dere gjør, når han åpenbart ikke behøver å gjøre noen aktiv innsats for å lykkes?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner et par som er sånn, bare at de blir ikke med damer hjem engang.

Anonymous poster hash: ed281...23f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal han nedverdige seg selv med å fly rundt etter kvinnfolk, som dere gjør, når han åpenbart ikke behøver å gjøre noen aktiv innsats for å lykkes?

Selv om han blir sjekket opp av kjempepene jenter(topp 10%) og de går så langt som å dra han med hjem så skjer det selvsagt ikke hver gang vi er ute, som oftest står han bare og ser på oss andre sjekke opp jenter.

Kanskje han liker gutter? :plystre:

Anonymous poster hash: 7bfd4...54a

LOL, var en som tenkte tanken og litt udiskre satte han opp på en date med en mann:-) Ser ikke ut som han er homo gitt.

Jeg kjenner et par som er sånn, bare at de blir ikke med damer hjem engang.

De ble aldri kvitt sjenansen?

TS

AnonymBruker
Skrevet

De ble aldri kvitt sjenansen?

TS

Virker ikke sånn, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv supersjenert, men når jeg drikker og er på byen tør jeg snakke/flørte/bli med hjem.

Anonymous poster hash: c8864...e65
  • Liker 1
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Er vel ikke noe big deal når damene sjekker opp han :P

AnonymBruker
Skrevet

Alltid vært sjenert. Et av mine tidligste barndomsminner er at jeg ikke turte levere bakverk til naboen. Aldri blitt bedre, ei heller om jeg drikker.

Jeg har blitt flinkere til å prate til andre/flere mennesker om sak, så lenge det er noe jeg har peiling på, men er ellers lite interessert i å dra oppmerksomhet mot meg selv og lite flink til å oppsøke andre mennesker.

Anonymous poster hash: c87ae...d81
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle gidder ha ONS. Høres ut som denne guten er det eneste kjærestematerialet i gjengen deres.

Anonymous poster hash: eaf33...16f
  • Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Høres ut som han er den faktiske playeren blant dere.

Dere prøver hardt og fremstår kanskje som desperate, mens han er avslappet og lar jentene komme til seg. Har dere tenkt at nettopp det kanskje er grunnen til at han har "vilt draget"?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...