AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Mannen min mener at vi alltid må legge oss på likt siden vi bor sammen. Jeg synes det er hyggelig, men noen få ganger synes jeg det er koselig å sitte oppe litt lengre enn han, for eksempel hvis jeg vil se ferdig et tv-program eller samle tankene. Han er et a-menneske og vil helst legge seg kl 22 og stå opp kl 06, mens jeg er nok et b-menneske fra naturens side (står opp halv sju pga jobben). Hva tenker dere?Anonymous poster hash: a0326...985
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Jeg hadda da lagt med når jeg ville det selv. Er dere ikke voksne? Om min bedre halvdel hadde krevd at jeg la meg når h*n la sa hadde jeg blitt forbanna. Anonymous poster hash: 0a814...bf6 5
Nanami Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Vi pleier som regel legge oss samtidig, men det er fordi vi sliter med å sovne alene. Men vi er heldigvis begge B-mennesker, så det er ikke snakk om å legge oss før i 1-2-tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Liker st vi legger oss på likt, men dersom han vil sitte oppe på dataen osv sier jeg ingenting på det. Skjer ikke hverdag men noen dager i uka Anonymous poster hash: 3f78c...141 1
melatonin Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 nææh... ingen tvang å legge seg likt her... gjør det som regel lell, men innimellom liker jeg å sitte oppe litt sent og sulle for meg selv, han sier ikke noe på det. Og da er han så god og varm og myk å krype inntil når jeg endelig kommer til sengs.
Apehjerne Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 herregud for en latterlig mening. at man må legge seg sammen fordi man bor sammen. hadde jeg aldri funnet meg i
Gjest thesledge Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Føler det blir dumt om jeg MÅ legge meg fordi kjæresten gjør det. Jeg legger meg når det passer meg. Er jeg ikke trøtt, får jeg ikke sove, og da blir det dumt å legge seg. Samme med kjæresten. Vi ser ikke så mye på tv, så det er mer sånn at den ene legger seg, og den andre er på dataen og ser serier, spiller eller noe (med headset selvfølgelig), så vi er sammen selv om bare en av oss sover. Ingen av oss har noe problem med å sovne med lyset fra skjermen osv, så det går helt fint
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Fortell samboeren din at a) du er et voksent menneske, og b) det der blir for dumt! Anonymous poster hash: 1692f...110
Gjest Daenerys Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Det hender jeg sitter oppe lengre enn han fordi jeg er b-menneske og jobber godt på kvelden, men jeg prøver å legge meg samtidig som han som oftest Han har ikke noe imot det, han vet det er slik jeg fungerer.
Havbris Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Noen ganger legger vi oss sammen, andre ganger på forkjellig tid. Vi er forskjellige og det prøver vi å respektere. I en periode der vi hadde litt vanskelig sammen forsøkte vi å legge oss på samme tid - det kan gi en samholdsfølelse å sovne sammen.
Cathrine88 Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Enten sitter jeg oppe etter at mannen har lagt seg eller så legger jeg meg samtidig som ham, venter til han sovner og så står jeg opp igjen. Jeg gidder ikke ligge og stirre i veggen uten å få sove, men han liker at jeg er der når han sovner, så jeg prøver å være litt medgjørlig av og til.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Før vi fikk barn og bruker enhver anledning til å få søvn - så la vi oss sjeldent samtidig. Han var oftest oppe senere enn meg(han trenger mindre søvn) og stod opp tidligere enn meg. Han pleide "legge meg" da, som enten resulterte i sex - eller bare kos. Anonymous poster hash: 455fc...244
netpuppy Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Nå skal ikke jeg dra noen konklusjoner her, men kan det være at samboeren din ønsker mer sex? Det faller seg jo ofte mer naturlig om begge legger seg samtidig Er det ikke det ser jeg ikke poenget med å måtte legge seg samtidig bare fordi man bor sammen. Man er jo voksne mennesker som kan bestemme sin egen leggetid
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Nå skal ikke jeg dra noen konklusjoner her, men kan det være at samboeren din ønsker mer sex? Det faller seg jo ofte mer naturlig om begge legger seg samtidig Er det ikke det ser jeg ikke poenget med å måtte legge seg samtidig bare fordi man bor sammen. Man er jo voksne mennesker som kan bestemme sin egen leggetid TS: det er det som er så rart. Jeg vil ha oftere sex enn han. Han vil bare at vi skal legge oss på likt alltid. Han liker ikke at jeg sitter på pcen for pc har han aldri likt (vi er 27~meg~ og 41 år).Anonymous poster hash: a0326...985
netpuppy Skrevet 16. juli 2014 #15 Skrevet 16. juli 2014 TS: det er det som er så rart. Jeg vil ha oftere sex enn han. Han vil bare at vi skal legge oss på likt alltid. Han liker ikke at jeg sitter på pcen for pc har han aldri likt (vi er 27~meg~ og 41 år).Anonymous poster hash: a0326...985 Kan det være noe sjalusi greier? At han er redd for at du sitter på pc-en og flørter med mannfolk eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå