blomkarse Skrevet 25. juni 2004 #1 Del Skrevet 25. juni 2004 Noen som kunne tenke seg ett Vestfoldtreff i løpet av sommeren? Ser at de har hatt det så usansynlig morsomt på Oslotreffet, ja hver på sin måte selvsagt Og synes det høres spennende ut å treffes til en bedre middag.. Kanskje tilogmed sitte ved samme bord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. juni 2004 #2 Del Skrevet 25. juni 2004 Det er jo noen vestfoldinger her.. og noen "aspirerende"... så passer det med ferien min.. kunne det kanskje vært artig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. juni 2004 #3 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg er i vestfold 15-18. juli... men vet ikke om jeg skal på treff de skarve dagene jeg er på besøk hjemme, måtte blitt p dagtid mens mamma jobber ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomkarse Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juni 2004 Det er kanskje ikke så mange aktive fra Vestfold inne på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 27. juni 2004 #5 Del Skrevet 27. juni 2004 Vestfold her ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. juni 2004 #6 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er kanskje ikke så mange aktive fra Vestfold inne på forumet? .. det ble jo i sin tid startet et Vestfoldforum... hvor både Barbie og Kreps var aktive... - men begge er vel her innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 27. juni 2004 #7 Del Skrevet 27. juni 2004 Vestfolding her og gitt, treff er spennende det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomkarse Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 28. juni 2004 Synes det begynner å nærme seg noe her nå jeg.... Har jo kommet endel respons nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomkarse Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg dytter denne tråden opp jeg, og håper flere vestfoldinger henger seg på.... Det hadde kanskje vært lurt å vente med ett eventuellt treff til begynnelsen av juli når ferie sesongen er over for de fleste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 1. juli 2004 #10 Del Skrevet 1. juli 2004 Trodde egentlig at juli mnd var den største ferie mnd jeg da og at sånnsett hadde væt bedre å vente til august, sånn rundt skolestart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomkarse Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 1. juli 2004 eeeeeh... mente beg. av august... ikke juli...Men ja, kanskje tilogmed til etter skoleferien er slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomkarse Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 7. juli 2004 dytter opp igjen jeg ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 17. august 2004 #13 Del Skrevet 17. august 2004 Dytter denne litt oppover igjen.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomkarse Skrevet 26. august 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 26. august 2004 Kunne det vært interesse for ett treff nå som sommeren er over og mørket og roen senker seg over oss igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå