Gå til innhold

Innpåslitne menn som vil ha ons ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette er rette sted å poste dette innlegget på, men. Jeg er så utrolig lei av å få klåfingra menn som er ute etter ons etter meg på byen! Var ute med en venninne det var veldig lenge siden jeg hadde sett, også rekker vi ikke å drikke opp den første drinken engang, før det kommer en gjeng med innpåslitne menn å setter seg ned med oss. Klår, tafser, kysser på meg, maser om å dra til meg eller han osv. Endte opp med at vi gikk videre til et annet sted, men det blir så feil å forlate utestedet for å bli kvitt de. Skal bli tøffere og begynne å si fra. Hvordan er det best å komme seg ut av sånne situasjoner?

Anonymous poster hash: e6302...b90
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du lang tid foran speilet før du går ut? Tar du på deg noe utfordrende? Parfyme? Sminke?

Tenkt over hvorfor du gjør dette?

Anonymous poster hash: fe678...b9d
  • Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Si fra om at dere vil være alene, dersomde snakker til dere etter det, ignorer dem.

Skrevet

Vet ikke om dette er rette sted å poste dette innlegget på, men. Jeg er så utrolig lei av å få klåfingra menn som er ute etter ons etter meg på byen! Var ute med en venninne det var veldig lenge siden jeg hadde sett, også rekker vi ikke å drikke opp den første drinken engang, før det kommer en gjeng med innpåslitne menn å setter seg ned med oss. Klår, tafser, kysser på meg, maser om å dra til meg eller han osv. Endte opp med at vi gikk videre til et annet sted, men det blir så feil å forlate utestedet for å bli kvitt de. Skal bli tøffere og begynne å si fra. Hvordan er det best å komme seg ut av sånne situasjoner?

Og dette lar du de gjøre? Jeg hadde flyttet meg eller sagt fra ved første antydning til klåfingerhet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjent med problemet og det som fungerer er å velge steder med litt mindre fyllefaktor, ikke kle seg veldig utfordrende og være bitch. Sistenevnte er selvsagt nitrist, men det er det eneste som får menn med ståpikk til å stikke av.

Anonymous poster hash: 75665...2d5

• Liker 2
Skrevet

Den slags du beskriver har krysset grensen fra innpåsliten til motbydelig. Et enkelt "STIKK" burde fungere greit, hvis det ikke gjør det kan du si fra til vakta. De liker nemlig ikke kunder som er til bry for andre kunder;)

• Liker 4
Skrevet

Enkleste måten å unngå å bli forsøkt sjekket opp, er å unngå å sexe seg opp og dra på sjekkesteder... :opplyser:

• Liker 2
Skrevet

Bruker du lang tid foran speilet før du går ut? Tar du på deg noe utfordrende? Parfyme? Sminke?

Tenkt over hvorfor du gjør dette?

Anonymous poster hash: fe678...b9d

'Hvorfor du gjør dette'? Det må da være lov til å anstrenge seg for å ta seg bra ut uten at det er å 'be om det'. Som regel pynter faktisk jenter seg for andre jenters del...

• Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Å si fra til vakten er svært effektivt, - med den oppførselen (og den promillen det kan tyde på) så er de fort på vei til et annet sted dersom de ikke skjerper seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor var dette? Tror jeg vil ta meg en tur, det er lenge siden jeg har blitt tafsa på. :fnise:

Anonymous poster hash: f6545...068
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og dette lar du de gjøre? Jeg hadde flyttet meg eller sagt fra ved første antydning til klåfingerhet.

Han så at jeg ble ukomfortabel, og sa faktisk unnskyld, men så fortsatte han bare. Endte med at vi sa vi måtte på do, så vi kunne gå .. Blir så feil. Koste oss skikkelig, før de kom bort. Er så lei av at det ødelegger.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Han så at jeg ble ukomfortabel, og sa faktisk unnskyld, men så fortsatte han bare. Endte med at vi sa vi måtte på do, så vi kunne gå .. Blir så feil. Koste oss skikkelig, før de kom bort. Er så lei av at det ødelegger.

ts

La ihvertfall ikke dette ødelegge kvelden. Si at de skal gå eller be en av de ansatte få dem bort.

Anonymous poster hash: f89cf...3c5

Gjest Lille-pus
Skrevet

Å unnskylde at man er til er sjelden... svært, svært sjelden... effektivt.

- og her ble jo ikke meldingen hverken mottatt eller forstått... da må det kraftigere lut til.

Reis deg opp, bruk den alvorlige stemmen... og bare kommander: Høyt, rolig og bestemt uten skrikestemme "Stikk!"

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

La ihvertfall ikke dette ødelegge kvelden. Si at de skal gå eller be en av de ansatte få dem bort.

Anonymous poster hash: f89cf...3c5

Det med å si fra til de ansatte/vaktene var et godt tips. :)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Å unnskylde at man er til er sjelden... svært, svært sjelden... effektivt.

- og her ble jo ikke meldingen hverken mottatt eller forstått... da må det kraftigere lut til.

Reis deg opp, bruk den alvorlige stemmen... og bare kommander: Høyt, rolig og bestemt uten skrikestemme "Stikk!"

Skal gå for den neste gang. Må bli tøffere.

ts

Skrevet

Vær bitch og gi dem det styggeste blikket du har. Funker for meg! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær bitch og gi dem det styggeste blikket du har. Funker for meg! :)

Ja!:)

ts

Skrevet

Haff og ikke bryr dem seg om du har giftering på heller. Møkkafolk! For min del er det å være rett og slett rysk og litt "uhøflig" - ihvertfall når du har sagt pent ifra flere ganger at du ikke er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Haff og ikke bryr dem seg om du har giftering på heller. Møkkafolk! For min del er det å være rett og slett rysk og litt "uhøflig" - ihvertfall når du har sagt pent ifra flere ganger at du ikke er interessert.

Den friheten de bare tar seg! Må lære meg å bli tøffere, og virkelig si fra. Skal bruke det tipset om å si fra til personalet, hvis de ikke gir seg. Irriterende at det skal være sånn.

ts

Skrevet

Lykke til - det er rett og slett ikke noe gøy å gå på byen når man ikke får sitte i fred. Jeg går på byen for å ha sosialt lag med venner ikke for å bli plukka opp. Har mer enn en gang fått høre at jeg er vanskelig haha :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...