Gå til innhold

Hvorfor vil han kun møtes på byn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent denne fyren i snart 3 år, og vi har alltid snakket sånn litt av og til på facebook. Nå de siste månedene har det blitt mer, og han spørr ofte hva jeg gjør på osv. Samtalen går aldri så mye lengre enn det, og det er på en måte vanskelig å ha en ordentlig samtale med han. Vet ikke hva som holder han tilbake, han er en ganske populær fyr.

Hver gang han skal på byn sender han meg melding eller snapchat: "Ut idag"?, og da vil han møtes. Han vil kun møtes på byn. Når jeg er med han får jeg inntrykk av at han er veldig hyggelig, og han virker ikke som typen som bare vil ligge med folk, selvom jeg vet han er populær blant jentene. Neste dag etter vi har møttes på byn skriver han "Det var kjekt å se deg igjen :)", og thats it. Så fortsetter alt igjen på nytt.

Jeg skjønner ingenting, hva i huleste vil han?!

Anonymous poster hash: d02b5...5c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ingenting, hva i huleste vil han?!

Ut

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ut

?

Gjest Tiaen
Skrevet

Enten er han veldig sjenert, eller så er han en player? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :frown:

Jeg har likt han så lenge nå, og jeg blir GAL av å ikke få noe som helst tegn. Skal jeg bare gå videre? :cry3:

Skrevet

Dette, eller så syns han at du er hyggelig å henge med når han er ute.

Jeg tror du må spørre han for å få et klokt svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette, eller så syns han at du er hyggelig å henge med når han er ute.

Jeg tror du må spørre han for å få et klokt svar :)

Men, jeg er like hyggelig å henge med når jeg ikke er på byn… Så skjønner ikke hva problemet er. :(

AnonymBruker
Skrevet

Hvoran er han med deg på byen?

Det mest sannsynlige er kanskje at han bare er ute etter sex, men kan jo også være at han ikke er interessert i noe som helst. Jeg er mann og i studentalder, omtrent hele mitt sosiale liv er å være med folk på byen. Sånn er det med mange jeg kjenner. Jeg henger ikke med folk på fritiden når det ikke drikkes.

Jeg har fint lite liv, utenom dem jeg bor med.

Anonymous poster hash: cc27d...309
AnonymBruker
Skrevet

Det mest sannsynlige er kanskje at han bare er ute etter sex, men kan jo også være at han ikke er interessert i noe som helst. Jeg er mann og i studentalder, omtrent hele mitt sosiale liv er å være med folk på byen. Sånn er det med mange jeg kjenner. Jeg henger ikke med folk på fritiden når det ikke drikkes.

Edit: Så drar ut med jenter på byen også, men er ikke ute etter noe med dem, hverken sex, forhold eller henge med dem på fritiden.

AnonymBruker
Skrevet

Sist spanderte han drinker på meg, og vi snakket bare om forskjellige/morsomme ting. Hadde det gøy. Han var med et par andre gutter, men snakket bare med meg. Vi har aldri vært sammen på fritiden, og har kun møttes et par ganger på byn, selvom vi har vært "venner" på facebook i noen år. Så vi er ikke spesielt "venner". Forstår ingenting. Er vant til å lese når gutter er interessert, men med han er det umulig … :(

Er jo han som alltid vil møtes på byn, og jeg skjønner ikke hva han vil med det.

AnonymBruker
Skrevet

Sist spanderte han drinker på meg, og vi snakket bare om forskjellige/morsomme ting. Hadde det gøy. Han var med et par andre gutter, men snakket bare med meg. Vi har aldri vært sammen på fritiden, og har kun møttes et par ganger på byn, selvom vi har vært "venner" på facebook i noen år. Så vi er ikke spesielt "venner". Forstår ingenting. Er vant til å lese når gutter er interessert, men med han er det umulig … :(

Er jo han som alltid vil møtes på byn, og jeg skjønner ikke hva han vil med det.

Meg du siterte. Er sikkert menn som aldri tør å prøve seg på jenter, men virket ikke som han var slik da du beskrev han. Da tror jeg han rett og slett ikke er interessert i hverken sex eller forhold med deg. Synes bare du er kul å prate med på byen.

Men jeg kjenner jo hverken deg, han eller hvordan forholdet deres er så skal selvsagt ikke være bombastisk.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han kun vil ha noe casual.

Dette er jo ganske åpenbart. En ordentlig date ville bety noe mer. Det krever mer og viser mer investering.

Dropp ham. Det har gått tre år. Han vil ikke noe mer.

Anonymous poster hash: bf780...387
AnonymBruker
Skrevet

Han er ute etter ligg.. ikke noe mer.. du merker det hvis gutter er interessert i noe mer :/ sry hon

Anonymous poster hash: 0311b...0ae
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han kun vil ha noe casual.

Dette er jo ganske åpenbart. En ordentlig date ville bety noe mer. Det krever mer og viser mer investering.

Dropp ham. Det har gått tre år. Han vil ikke noe mer.

Den tankegangen har jeg selv hatt lenge, og jeg forventer ikke noe av ham heller. Det er bare plagsomt at han hele tiden spørr om å møtes på byn, vi har det hyggelig sammen, og så skjer det NADA. Han har jo en haug med venner, så forstår ikke hvorfor han vil møte meg, en som han knapt kjenner og som han tydeligvis ikke liker da .. :glare:

AnonymBruker
Skrevet

Han er ute etter ligg.. ikke noe mer.. du merker det hvis gutter er interessert i noe mer :/ sry hon

Anonymous poster hash: 0311b...0ae

Han har aldri prøvd å kysse meg, aldri prøvd å få meg hjem til ham, så det virker ikke som om det er det han vil.

AnonymBruker
Skrevet

Den tankegangen har jeg selv hatt lenge, og jeg forventer ikke noe av ham heller. Det er bare plagsomt at han hele tiden spørr om å møtes på byn, vi har det hyggelig sammen, og så skjer det NADA. Han har jo en haug med venner, så forstår ikke hvorfor han vil møte meg, en som han knapt kjenner og som han tydeligvis ikke liker da .. :glare:

Ville ikke tenkt mer over det. Dropp ham, si du er opptatt.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på alle de sure menneskene her inne. Send han en melding og spør om han har lyst til å være med på noe du skal gjøre på dagtid en gang, eller på kino, bowling etc. Han er nok bare sjenert, eller redd for å bli avvist av deg :)

Anonymous poster hash: c5025...670
Skrevet

Han er ute etter ligg.. ikke noe mer.. du merker det hvis gutter er interessert i noe mer :/ sry hon Anonymous poster hash: 0311b...0ae

Feil! Jeg merket ovethodet ikke at exen min var interessert.

Jeg blir også ganske "arrogant" om jeg er interessert i noen og holder tilbake ganske lenge

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det var en jente jeg var interessert i som jeg kun spurte med ut på byn. Det var egentlig bare fordi jeg var veldig opptatt i hverdagene så da hadde jeg ikke tid.

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...